sethro74 The new whip; 1969 C20. Goodbye car payment hello gas guzzler. 5d

» LOG IN to write comment.

sethro74 King Parrot holy shit! One of the funnest shows I've seen in a quite some time! 1mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 Dixie, Shep and Travis ruling it. #capefear #weedeater 1mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 Weedeater y'all! #notmeth 1mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 Tacoma. 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon sethro74
Normal Seth Montfort
sethro74 Yep 1mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 Here's a flashback to break up the heaviness. Freshman year 1988. #fbf #flashbackfriday 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon sethro74
Normal Seth Montfort
sethro74 Four years ago today my Father left this world. Suffer no more. R.I.P. Charles Rodman Montfort.

Some of the things he left behind.
1mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 Underlords melted faces and scrambled minds tonight. 2mon
  •   jjamstapes Melted, scrambled... Suddenly hungry 2mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 Nice to see Redneck return to the world of the living. 2mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 Whores leveled Portland tonight. God damn I said. Good to finally share the stage with y'all @whoresband PDX loves y'all. 2mon
  •   sethro74 Such a killer show I wanna like my own post! 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sethro74 Acute Laryngopharyngits. 2mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 Bummer. 2mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 Finished tracking now it's mixing time. #rabbitusmaximus 2mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 Mi Thap Cam with a chicken leg. Pho Hung kills it. 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon sethro74
Normal Seth Montfort
sethro74 Graves At Sea crushing ear drums last night at Mississippi. Thanks boys @gravesatseaband #eolianempire 3mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 @wentknipe winning the internets. 3mon

» LOG IN to write comment.

sethro74 At some point in your life you forget about the things in this life that make you. R.I.P.M.G. Never again.! 4mon

» LOG IN to write comment.