scudza A very special cognac hahaha #mzolis #gugs 4w

» LOG IN to write comment.

6mon scudza
Valencia Jarred

» LOG IN to write comment.

scudza #litecoin #mining #ltc to the moon! #gtx760oc 10mon
  •   bernardrisseeuw Morning @scudza :-) How are you finding your gtx 760 oc? I am close to UPgrading my graphics card. Between the 760oc or Radeon R9 280. Very tough decision...:-) 8mon

» LOG IN to write comment.

11mon scudza
Rise Jarred

» LOG IN to write comment.

11mon scudza
Rise Jarred

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

11mon scudza
Rise Jarred

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

11mon scudza
Amaro Jarred
scudza Dessert :) 11mon

» LOG IN to write comment.

12mon scudza
Unknown Jarred
scudza Lunch with @lidsm7 12mon

» LOG IN to write comment.

1y scudza
Video Jarred
  •   lidsm7 Where is this cuz? 1y
  •   scudza Bushman plaas kombuis 1y

» LOG IN to write comment.

1y scudza
Rise Jarred

» LOG IN to write comment.

1y scudza
Valencia Jarred
  •   westoncrewe /share 1y
  •   riyaadhka From where? Things massive 1y
  •   scudza Haha yeah it is, the place is called dogs bollocks 1y

» LOG IN to write comment.

1y scudza
Rise Jarred

» LOG IN to write comment.

2y scudza
Valencia Jarred
scudza Hmmm so good! 2y

» LOG IN to write comment.

2y scudza
Amaro Jarred

» LOG IN to write comment.

2y scudza
Amaro Jarred

» LOG IN to write comment.

2y scudza
Amaro Jarred
scudza On nom nom 2y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.