sbueno1 My sons minion slippers are hilarious he doesn't wanna take them off #Minions #MinionsRule #DespicableMe #Movie #Slippers #GooglyEyes #Son #Adorable 2w

» LOG IN to write comment.

sbueno1 Having fun on the 4 wheeler popping some wheelies with @_priscilla_marie_ #Cousin #Uncle #Kentucky #South #Vacation #4Wheeler #Wheelie #Laughing #Screaming 2w
  •   sbueno1 @juju2389 yea he went on w my uncle and priscilla he sat in the middle of them lol he loved it .. when he got off and they took off liam would point and run towards them whenever they would pass by 2w
  •   juju2389 Lol I bet he had a lot of fun , you should buy him one so he could ride it around the house @sbueno1 2w
  •   sbueno1 @juju2389 I'm gonna go trade in his corvette for a 4 wheeler lol 2w
  •   juju2389 Lmao you should I'm sure he wouldn't mind @sbueno1 2w
  •   sbueno1 @juju2389 he wouldnt cuz we havent even built the car yet lol 2w
  •   juju2389 Haha no way why haven't you guys , so it's been in the box this whole time lol @sbueno1 2w
  •   sbueno1 @juju2389 yea we haven't built it cuz i feel like hes still little to use it but now he rode the 4 wheeler i think hed love driving the car 2w
  •   juju2389 Yeah he's going to have a blast on it , if you ever built it lol jk @sbueno1 2w

» LOG IN to write comment.

sbueno1 My baby went 4 wheeling today & he loved it !! #Kentucky #Vacation #4Wheeling #Riding #FunDay #Smiling #ThatsMyBoy 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sbueno1 Happy Easter !! So in love with baby Ayden #Newborn #Baby #Ayden #Kentucky #Cousin #Bunny #Easter #HappyEaster 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sbueno1 When life gets hard & you feel all alone remember you mean the world to somebody & that somebody calls you mom #Love #Mom #Son #StoryOfMyLife #MomLife #HesMyWorld #Hapiness #MyEverything #LoveHim #Motherhood 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   garygallegosb He looks adorable 1mon
  •   itsjessz Omg I them pj's!!! 1mon
  •   minionsco So nice! If you love minions I have t-shirt for you! Please check out the link in my bio 1mon

» LOG IN to write comment.

sbueno1 I can't wait to meet you Adan Ray ! #Newborn #Boy #InLove #Adorable #Precious #Baby #BabyBoy #Cousin #Family #Adan 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.