» LOG IN to write comment.

sammiismiles Being bored snd silly! Lol #selfmadefun #westvirginia #facialexpressions 2mon

» LOG IN to write comment.

Amaro Samantha Germaine
sammiismiles My new outfit! I loves it! My night on the town with my honey! #iloveyou 3mon

» LOG IN to write comment.

sammiismiles Burnt my finger yesterday on a mini iron... isn't it sexy! Ewww! 3mon
  •   stephiliey It just looks pruny to me. Like you were swimming too long or something. Lol 3mon
  •   sammiismiles Yeah it kind of does. I had a burn jelly pack on it over night and when I took it off this is what it looked like lol The big bubble is the burn. 3mon
  •   tayloredhair Omg! My poor baby girl. Sending kisses, mama make it better 3mon

» LOG IN to write comment.

sammiismiles My newest project! On my way to Dick Blick :) #dickblick #artsupplies #myhappyplace 3mon

» LOG IN to write comment.

sammiismiles Hanging with the Mothman statue in Point Pleasant, West Virginia :) #mountaineersforlife #westvirginia #WVpride #mothman 4mon

» LOG IN to write comment.

sammiismiles Out fishing with the guys :) caught one fish with my new teal colored pole... I'm happy! :) #mothernature #fishing #cheapfun #bass #teal 4mon

» LOG IN to write comment.

sammiismiles Since I got kicked from inactivity this is my view. I love him! #Cod #CODBlackOps2 #iloveyou #gingerpower 4mon

» LOG IN to write comment.

  •   tayloredhair I love, love, love this picture. . I want it in 5x7, and frame it :) 4mon

» LOG IN to write comment.

sammiismiles The most awesome library ever! Had to pull over to sit in this library... Blew my mind. Why can't Michigan be that awesome?!? #poormichigan #ohiolibrary #booklover 4mon

» LOG IN to write comment.

sammiismiles Found this on #myspace I miss and love you to pieces, Mellii :) 5mon
  •   mellisohoza Soooo old XD I miss you too 5mon
  •   sammiismiles I know right it was soooo long ago. It seems like 2007 was just here. It's insane how times fly by so fast lol 5mon

» LOG IN to write comment.

sammiismiles Naked trees :) 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal Samantha Germaine

» LOG IN to write comment.

sammiismiles The beautiful necklace my love bought me @__nihilism__ #Claddagh #celtic #heritage #thetwistedshamrock 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal Samantha Germaine

» LOG IN to write comment.

Normal Samantha Germaine
  •   officialjayrod Hey man that's not very nice photographing the back of my car 6mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sammiismiles Lmaoooooo! 6mon

» LOG IN to write comment.

Video Samantha Germaine
sammiismiles Playing with Tiger Lily with her favorite teal ribbon :) #kittycat #Tiger #playtime #meowmeow #teal :) 6mon
  •   tayloredhair Omg! Lmaooooo! Buttercup heard the bell & looked at my cell. He watched his niece Tigers playin. It was sooo cute! 6mon

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Samantha Germaine
sammiismiles Went to 2nd and Charles today and bought some fantastic stuff!! Feeling very inspired and nostalgic!! #memories #Hemingway #Hitler #Poe #TheOmen :) 6mon

» LOG IN to write comment.