sailorey It's moments like this where silence is golden.. 1w

» LOG IN to write comment.

sailorey I want to find new music to download. Haha :)) Thanks everyone 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Rey Martinez

» LOG IN to write comment.

sailorey I love my phones camera #galaxys5 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sailorey Cleaning the shit off of that bone.. God damn. #ocfair 3w

» LOG IN to write comment.

sailorey I sound like a kid in a candy store. Lol #chilis #drinksbeforework #yay 4w

» LOG IN to write comment.

sailorey I'm so happy that mallie is still doing great, she looks so happy here. #malamute #dog #dogsofinstagram #happydog #cutie #prettygirl 1mon

» LOG IN to write comment.

sailorey Back to black . Happy but sad. I'm gonna miss my crazy colorful Mohawk. #beingresponsible #soontobeNavySailor 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sailorey Innout and studying :) #innout #asvab 2mon

» LOG IN to write comment.

sailorey I wanna go to the beach! #me #sailorey 2mon
  •   imo069 Imy 2mon
  •   sailorey Lol miss u too fucker. I signed up to work overtime this weekend so maybe I'll see u @imo069 2mon

» LOG IN to write comment.

sailorey Forgot to mention I MET BOWLING FOR SOUP! @missdnl #bowlingforsoup 2mon
  •   harleysue17 ..... I AM SO JEALOUS!!!!!!! 2mon
  •   sailorey Haha @harleysue17 2mon
  •   alltimemeow Did you go to the Warped Tour in Vegas? Because I swear I saw either you or someone with a very similarly dyed mohawk aha 2mon
  •   sailorey Haha yes I was at the one in vegas @alltimemeow should've said hello! 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   str8nger Nice to meeting you guys!! Hopefully w can see each other again soon!! @missldnl @sailorey 2mon
  •   missdnl @str8nger lol you tagged me wrong xD but yes, I'm so glad we ran into u guys again :)) Thanks for the drinks, I hope your boy likes his edc zombie kandi :P tell your girl to follow my makeup ig: @skinfxbydestinie and hit me up if u guys want that zombie makeup for his bday party :) have a safe trip home!! 2mon
  •   mamarue Aw! I miss you guys already @sailorey @missdnl 2mon
  •   sailorey Aweh <3 I miss you too! @mamarue 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sailorey Jack frost. READY FOR EDC #jackfrost #edc #electricdaisycarnival #edclv 2mon

» LOG IN to write comment.

sailorey Bowling For Soup!!!!! #bowlingforsoup #warpedtour #vegas 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   kalipromovegas @sailorey Hey, if u arent already set up and would like free guestlist to dayclubs & nightclubs, text me 702-817-5477 :) have fun! 3mon
  •   taylor_lelito Ahh I come tomorrow !! We gotta meet up guyzzz :) 3mon
  •   sailorey We will! :) 3mon

» LOG IN to write comment.