rubivilla Supporting My Boys ft. Messy Hair ☆ #FOUR 2d

» LOG IN to write comment.

Normal rubivilla
rubivilla Let me tell you bout my best frannnn! *MidTreeHug* ♡ 1w

» LOG IN to write comment.

rubivilla vitamin friends. #StayHealthy 2w

» LOG IN to write comment.

rubivilla *Fur As White As Snow*

Photographer: Mollie Ballard
MakeUp Artist: Veronica
2w

» LOG IN to write comment.

rubivilla *Speak of the Forest Nymphs*

Photo by: @immollz
Makeup by: @veronicas_mua
2w

» LOG IN to write comment.

rubivilla My natural habitat. ♡ 3w

» LOG IN to write comment.

rubivilla During today's photoshoot with the talented @immollz, I found the weeds my mom used to pay my sis and I to pull when we were younger. @veronicas_mua took this photo of me still pulling them haha! 3w
  •   nbvpilates Hope you had fun at the shoot girl! xx 3w
  •   rubivilla @nbvpilates omg I had soooooo much fun! Hope you did too! :D Working with Mollie and the girls is so amazing! They're great! 3w

» LOG IN to write comment.

rubivilla One lump or two lumps? #TeaParty @ojona_5 @rossidoll ♡♡♡ 4w

» LOG IN to write comment.

rubivilla We had a tea party today! Literally. This was my clothing choice. .-. 4w

» LOG IN to write comment.

  •   mago_pena91 I used to blow those all the time when they would show up in our yard lol..my dad would get so mad! those things multiply quick lol 1mon
  •   inidhafi How i missed doing this 1mon

» LOG IN to write comment.

rubivilla @sabrinafostermu's makeup skills are pretty brilliant! The look for today's shoot with the lovely @immollz! 1mon

» LOG IN to write comment.

rubivilla While in LA, I was able to play a small part in Maroon 5 Maps Remix video. It's a super crazy, fun video. You guys can see it up on YouTube: Maroon 5 - Maps (Rumba Whoa Remix) ft. J Balvin. 1mon

» LOG IN to write comment.

rubivilla It's just one of those. #Nope 2mon

» LOG IN to write comment.

rubivilla My love for Hayao Miyazaki and Studio Ghibli is IMMENSE! #HowlsMovingCastle 2mon
  •   _0ko7_ They aren't making anymore movies!!!! :( - Adrian. 2mon
  •   rubivilla @_0ko7_ I know omgg!! When they announced Miyazaki was retiring, I died. Then they announced Studio Ghibli was also going to stop making films...and I died again!!! :(( 2mon
  •   nancysogypsy Love this movie and all of his works! Such beautiful imagination. 2mon
  •   rubivilla @nancysogypsy Such a magical man! ♡ 2mon
  •   patrick_gable_marinelli That is my all time fav from his movies !!!!!!!!!!! 1mon
  •   patrick_gable_marinelli Great choice of voice actors to Christian bale as howl so epic :) 1mon
  •   rubivilla @patrick_gable_marinelli yes it's so perfect!! He's like, the best filmmaker ever :) 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon rubivilla
Normal rubivilla
rubivilla MUGging. Haha! Get it? MUG? Like, tea.......Am I funny yet? 2mon

» LOG IN to write comment.

rubivilla HashtagSelfie 2mon

» LOG IN to write comment.

rubivilla A bit late, but #tbt.
The lovely Charles Baker and I, on the set of #AugustFalls! Such a cool guy!
Catch him on #BreakingBad and #MurderInTheFirst. So talented and so down to earth. (Don't mind the derpy face I have going on lol!)
3mon

» LOG IN to write comment.

rubivilla .Ship.In.A.Bottle. ♡ @ojona_5 3mon

» LOG IN to write comment.

rubivilla Jumping off ledges whilst hulahooping; I guess you can say, on Mondays I'm a rebel. #HulaHoop #Fitness 3mon

» LOG IN to write comment.

rubivilla Worked with these bad boys a couple of weeks ago and had the longest, yet most amazing days, on set, to date! Wish I could go back and do it again! ♡ (reposted from aj) #LatePost 3mon

» LOG IN to write comment.