romanperry Took a little drive up Cottonwood canyon with my wrx! #wrx#subaru#sti#utah#nofilter #stagetwo#kcco#turbo#sofun 1mon

» LOG IN to write comment.

romanperry Sunday fun day with the new 330ci😎 #bmw #zhp #zhpmafia #dailydriver #kcco #utah #loveit 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon romanperry
Hudson Roman Mortensen
romanperry So excited!! Today I bought a BMW 330ci ZHP! #bmw #zhpmafia #kcco #sofun #dailydriver 1mon
  •   hdig What is this? Your 10th car this year ?? Jk 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon romanperry
X-Pro II Roman Mortensen
romanperry My first NBA game with this pretty girl! @she1bster #utah #jazz #nba #datenight #sofun 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   sherripiee hallelujah! That thing was trashed 2mon
  •   romanperry @sherripiee I know right? Talk about embarrassing 2mon
  •   kauiwihongi @romanperry we miss you and our favourite car! When are you coming to nz!! 1mon
  •   romanperry Blackie and I need to come out there! Probably Christmas 2015!! @kauiwihongi We just need to save up a little money first! 1mon
  •   kauiwihongi @romanperry Yea man!! Dalton is super excited he cant wait! Maybe we will visit next year summer again! 1mon
  •   romanperry Yeah come back out here! And plus babies fly free till they are 2 ;) @kauiwihongi And this time I promise that we will find Laguna Beach tide pools this time!! 1mon

» LOG IN to write comment.

romanperry Went on a fun harley ride up the canyon with this pretty girl! @she1bster 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon romanperry
Hudson Roman Mortensen
romanperry "Money can't buy you happiness but it can buy you a subaru and that's pretty damn close" #wrx #subaru #utah #kcco #impreza #sti #stagetwo #evo #jdm #boosted #subi #sofun 2mon

» LOG IN to write comment.

romanperry Another fun weekend with @jsonhort & @tabyytabs on the Harleys! #utah #harley #nightster #tibblefork #harleydavidson #sofun 2mon
  •   lalaweese Why don't u save ur money and come here for the summer! 2mon

» LOG IN to write comment.

romanperry Grandpa obviously doesn't use his grill often enough!!NASTY! #sorrynotsorry#gross#nofilter#oc#rat#bbq#kcco#wtf#lol#summer 5mon

» LOG IN to write comment.

romanperry Can't even enjoy a nice Sunday afternoon ride sometimes #cbr#cbr600rr#honda#buell#xb12#sunday#police#kcco#speeding#lol#tbt#fun#ride @dhoran92 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon romanperry
Normal Roman Mortensen
  •   hdig That car looks like your other car! Geez stick with one 6mon
  •   romanperry @hdig Hahah they are NOT the same! This one is faster 6mon
  •   alyssawils89 Did you take it on a drive to church? 6mon
  •   jsonhort Ya roman did you? Take it to church? @romanperry haha 6mon
  •   romanperry @jsonhort @alyssawils89 I was on my way to church and then got a little lost and ended up all the way in park city! hahaha 6mon
  •   leaks_a_lot Lol comparing wrx's n sti's night and day! 4mon

» LOG IN to write comment.

romanperry Ready to enjoy the summer with my new bike! Needing a bigger garage!#buell#xb12#toys#subi#wrx#kcco#tbt#fun#harleydavidson#harley 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon romanperry
Hudson Roman Mortensen

» LOG IN to write comment.

6mon romanperry
Amaro Roman Mortensen
romanperry Did a little shopping for the new WRX. All ready for stage 2! Thank you Cobb!!@cobbtuning #cobb#subaru#sti#shopping#tuner#jdm#tbt#kcco#stagetwo#nofilter#drift 6mon
  •   christianm2325 I wanna see you car in person! Can't wait! 6mon
  •   romanperry Yeah it's going to be sweet! The dealer is still putting in the new motor... I'll get it this week! @christianm2325 6mon
  •   christianm2325 Nice! Use all the windshield washer fluid in that rental! I can't wait for my car. 6mon
  •   dreamnight.sti so nice! haha 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon romanperry
Normal Roman Mortensen

» LOG IN to write comment.

6mon romanperry
Mayfair Roman Mortensen
romanperry This car goes everywhere! I literally could not get this thing stuck on anything. I went up some big hills even with rocks all over and this thing smashed it all! #subaru#xv#crosstreck #rentalcar#rally#awd#utah#crosscountry#mountains#kcco#tbt @blak_ninja_ 6mon

» LOG IN to write comment.

romanperry Nothing like rallying your rental subi Bahahahah!! #awd#subaru#outback#rally#rental#toofun#nofilter#kcco#friday#sorrynotsorry 7mon

» LOG IN to write comment.