22h roguemgu
X-Pro II Monica G. Uruchima

» LOG IN to write comment.

Normal Monica G. Uruchima
roguemgu Gotta have variety even at work! #casio #babyG #711 #rosegold 2d

» LOG IN to write comment.

Rise Monica G. Uruchima
roguemgu Blackberry mojito thanks to @_akeem_ !!! #mojito #personalbartender 5d

» LOG IN to write comment.

Valencia Monica G. Uruchima

» LOG IN to write comment.

Valencia Monica G. Uruchima

» LOG IN to write comment.

Hudson Monica G. Uruchima
roguemgu Trying to take over the world while waiting in line... #risk 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Lo-fi Monica G. Uruchima
roguemgu "How do u start this thing?" Don't think he likes running errands ... #jumboshiba #shiba #shibainu #instapet #infiniti #hewearsacatbell #meow 2w

» LOG IN to write comment.

Video Monica G. Uruchima
roguemgu Lmao @_spankiiee "eyebrows on fleek" #sugarfactory 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Monica G. Uruchima
roguemgu all this ribbon makes me happy!! Thanks @dia2130 and @cierraserene !! #bowsonbowsonbows #bows #ribbon #girlythings 3w

» LOG IN to write comment.

roguemgu Loved loved LOVED the beach tonight! I wish my phone was better at capturing the amazing view. #beach #southflorida #fortlauderdale #waves #peace #happybirthdaygurehRuth 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Monica G. Uruchima
roguemgu Pelo pink/red #ithinkihavea5head 4w

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Monica G. Uruchima

» LOG IN to write comment.

roguemgu Crazy 4 toys. Lol @ pugs breathing #instapet #lexypants #dachshundmix #jumboshiba #shibainu #pug 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon roguemgu
Normal Monica G. Uruchima

» LOG IN to write comment.

1mon roguemgu
Video Monica G. Uruchima
roguemgu I have work in a few hours & Scout is pawing at me to scratch him ️🐕 #instapet #shiba #shibainu #jumboshiba #bigbaby 1mon

» LOG IN to write comment.

roguemgu Late night swim...gotta have my Malibu #malibu #pool #loveflorida #lovehavingadrinkingbuddy 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon roguemgu
Normal Monica G. Uruchima
roguemgu No better way to start my two days off #drank #pool #afternoonsun #ilivewhereyouvacation 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon roguemgu
Valencia Monica G. Uruchima
roguemgu HAPPY BIRTHDAY @dia2130 !!!! ️👭 #bff 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon roguemgu
Video Monica G. Uruchima
  •   cierraserene Lmao really 2mon
  •   yuli_xo07 Hahaha this made me giggle 2mon
  •   roguemgu @cierraserene @yuli_xo07 I was trying so hard not to laugh when I was recording this. The older he gets the more silly things I'll do to him lol 2mon
  •   yuli_xo07 Yeah they start getting more fun the older they get 2mon

» LOG IN to write comment.