robzilla42 My very 1st ticket... Tried to get away from the cop in a stratus lol 9h

» LOG IN to write comment.

robzilla42 How they treat me.. 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Seen most of the fast cars had red mirrors ... Soooo 3w
  •   richbynog I want up to Five Guys today. Why you jump in black mike lol? @robzilla42 3w
  •   robzilla42 Playing too much... Told him I started taking it as bullying an I don't tolerate that. @richbynog 3w
  •   richbynog They said you you took that nigga down hard. I was like " little Rob did that". 3w
  •   robzilla42 If that's what they say... I'm just a lil guy in a big ,big world trying to survive... @richbynog 3w

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Boredom .. 4w

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Parking lot side mirror change... 4w

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Today's task 4w

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Pulled a part today... Cost me pennies out in the flint junk yards 4w

» LOG IN to write comment.

  •   jsoe16 I'm going to finess my foot in your ass boi 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Selling false hopes in a bottle... Can't get rid of rust that easy, rust is like cancer it spreads an gets worst... Either grind it down or cut the metal out 1mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Im liking my human relation class... 1mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Smh.. It raining an i didnt finish .. 2mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Bored... 2mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Some of the car club... 2mon
  •   youngkaaru Damn you must have a sick build pushing some crazy hp, what kind of car was it again? @safruke9 2mon
  •   safruke9 @youngkaaru built 7.3 powerstroke bored 3in downpiped 110lb injectors 80mm stage 2 turbo pushin 500ftlbs and 500hp to the wheels 2mon
  •   youngkaaru Yeah, i figured it was either envy in its most disgusting form or ego from having a fast car. Since i assumed you know rob i was pro the later. Regardless chill out. these people have done you no harm so dont send shots when they arent around to even defend themselves. @safruke9 2mon
  •   youngkaaru Now, if you want. Im more than happy to be the channel for you to voice your opinnions in person... 2mon
  •   robzilla42 Its not that serious @youngkaaru . fuck him an his car , were focusing on the squad no worries on what others think... 2mon
  •   youngkaaru You're right i just had to put my two cents in. 2mon
  •   jake_brockk Can I join? 1mon
  •   robzilla42 No... I'm going to starting to put rules into play an new members have to have mods on there car to get in... No put puts in the club, must be faster than what the factory did. 1mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 @jsoe16 ball is life.. 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Oh yeah... 2mon
  •   robzilla42 Bae an I put the trunk back on... An she did the sticker 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.