robzilla42 When I finish working on it an want to bring it out ... But it snows 2mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Doesn't fit¿... 🙄🤔 2mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 I was spotted ... 2mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Favorite pic... 4mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Hmmmm... 4mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 I know my car is junky and heavy but dang... Why it gotta be all that ? 4mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Bae an I changed it up... 5mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 @binky_freshh nominated me for a black an white pic, here u go lol... Idk anyone I could tag to do this sooooo 😎😎 5mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Someone left their lights on... 5mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Fog delete on 1 side ... 5mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 @___paradiise remember?... 6mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 When you leaking( wasting ) royal purple oil ( 40$ for 5quart ) and need to find the source... But then u got work so u do it in the lot of yo job... 6mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Lol tired as shit... But working on car b4 work in there parking lot... 6mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Seems to be what I'm doing... 6mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Getting older and older... 6mon
  •   dcole_44 Hey Robert hit me up bro 248-794-9320 6mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Mopar sts on the right... 6mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Mopar... 6mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 A lot of time, a lot of money, but the bitch is back on the road... 7mon
  •   robzilla42 Gotta thank the BAE for being there in this dark dark time lol... 7mon
  •   dynamik_attack Woooohoooo! 7mon

» LOG IN to write comment.

robzilla42 Lol... 8mon

» LOG IN to write comment.