rchewitt143 a little tb for your tl from summer 3d

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 just left and i already miss snooks and i kinda miss caitlin..well not really 1w

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 i loved being your big sister for the weekend love you long time mags 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 well i never can pass up an opportunity of posting a picture with my chlo 4w

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 merry christmas much love for maggie 1mon

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 throwback to the time we were being tourists & eating at the same diner & sitting in the same seats as Nathan & Clay in one tree hill 2mon

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 love my chlo 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 why so serious?¿ 2mon
  •   fhewitt_ Yall are the most gorgeous things that ever walked the planet 2mon
  •   alek_the_god Lol 2w

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 2mon

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 ..once you go black theres no going back.. 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 A year ago today I was seeing Selena Gomez in concert with my munchkin #tb 3mon
  •   paula_mackarena_ likes four likes? 3mon
  •   zeller_ Khloe ?? My sister in law you cool peoples.. But you gotta stop with the screenshotting of my messages 3mon
  •   rchewitt143 @zeller_ this literally made my night & sorry no can do buddy the screenshotting can never stop 3mon
  •   _jazaminaa tbh youre gorgeous and i miss having Chorus with you 3mon
  •   rchewitt143 @_jazaminaa well thanks & SAME!! 3mon

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 Kels front & center cause..SHES BACK!! 4mon
  •   kel_c7 Love youuu 4mon

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 Happy Birthday to my smart little chipmunk. She is unbelievably the best little baby & I can never get enough of her. Every time she is over she gives me such joy with her cute smile and her AMAZING personality. I can't believe she is already two. Getting so big on me and I don't like it a BIT!! Becca loves her spoiled baby girl! 5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 Baby love... 8mon

» LOG IN to write comment.

rchewitt143 Had to come visit my little Av!!! 1y

» LOG IN to write comment.