randeelee "I like warm hugs" and "look at my big hand" LOL!! ️️ I love Olaf and I love @bicky_booo!!! #olaf #frozen #ilovedisney #disney #disnerds #palmsgirls 15h
  •   merebear16 Your uniform is cute!!!! Is that for around holidays? 11h
  •   bicky_booo Ahhh love YOU! 9h

» LOG IN to write comment.

randeelee Stitch came out to photobomb our picture!!! I just love Stitch! #ilovedisney #stitch #liloandstitch #wdw #animalkingdom #disneyworld #disney #inspiredoutfits 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

randeelee Wow just discovered @curativesoul and all the beautiful items they carry! I am in love with these soaps and are on #MyWishList for #curativesoul ️ 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

randeelee Love these boys!! Dance parties and Heads Up all day ehhhrrrday!! Okay..LOL 👬 @jim_swervin @fitz_tattoo @slik_ric 3w

» LOG IN to write comment.

randeelee Omg seriously?!?! This is amaze balls!!!! Beauty and the Taco!! Reposting from @andwoahalex #ilovedisney #wheresthetacoemoji @bicky_booo #tacobelle #tacobell #belle #beautyandthetaco #beautyandthebeast 4w

» LOG IN to write comment.

randeelee My Olaf Nails! I love them just like I love summer and warm hugs!! ️️️Lexi at @polishednailslv is sooo amazing at her nail art! #olafnails #olaf #ilovedisney #ilikewarmhugs #nails #nailart #nailporn #frozen 4w

» LOG IN to write comment.

randeelee I'm... dreaming of an owl...hoodie️️ @electrothreads #dreamowlgiveaway @thisssssguy_lifts @itrippz @winterraverday 4w

» LOG IN to write comment.

randeelee Drinking in Japan for my moms birthday! #Epcot #wdw #japanatepcot #foodandwinefestival #disneyworld #ilovedisney 4w

» LOG IN to write comment.

randeelee I really want this hoodie right meow!! Please @electrothreads #dreamowlgiveaway @jim_swervin @jtess003 @therollpack 4w

» LOG IN to write comment.

randeelee Ahhhhh yeah!!! I've been wanting this hoodie for a while! I hope I win!! ️@electrothreads #dreamowlgiveaway #electrothreads #owlhoodie @jim_swervin @bickyy_boo @fitz_tattoo 1mon
  •   noradoll What are you guys doing for New Years? Thinking about Vegas!!! 1mon

» LOG IN to write comment.

randeelee Even a furry wall needs some combing once in a while! LOL #furrywall #LIB #liblv #lib2014 #LifeisBeautiful 1mon

» LOG IN to write comment.

randeelee Life is Beautiful with my @jim_swervin️ #liblv #LIB #lib2014 #LifeisBeautiful #ravecouples 1mon
  •   jim_swervin Yaayy baby I forgot about this pic.. And how were not good at making hand hearts 1mon

» LOG IN to write comment.

randeelee It's 11:11 on 11/11!!! Make a double wish!! #1111 #makeawish #lucky #dreamsdocometrue 1mon

» LOG IN to write comment.

randeelee Bouncy Bouncy we ate dinner with Tigger!! 🐅 #tigger #wdw #magickingdom #crystalpalace #disneyworld #ilovedisney 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

randeelee I lifted the sword out of the stone!!! So for anyone that's a big Disney fan, you should know that this is kinda a big deal!! Probably the highlight of my whole trip actually too. Disney truly is so magical #ilovedisney #swordinthestone #TheSwordintheStone #magic #magical #iamtheruler #heirofengland #magickingdom #disneyworld 1mon

» LOG IN to write comment.