» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

r_jizzle It's a family affair! #siblings #LIB2015 1d
  •   nurseray Is there a difference between this picture and the one u posted a minute ago? Just wondering. 1d
  •   mona_malaya 1d
  •   bvndi 1d
  •   melotus9 Great pix ! Haven't seen you guys in sooooo long ! @r_jizzle 1d

» LOG IN to write comment.

r_jizzle SBTRKT🏼 #LIB2015 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

r_jizzle Day 0! #LIB2015 4d

» LOG IN to write comment.

  •   jaredm You run this? I get deliveries every week! Solid company 1w
  •   mellodee2 I saw the stand in Campbell too at Boogie on the Avenue. 1w

» LOG IN to write comment.

r_jizzle Date nyt with my mini me! #movienight #Avengers #AgeOfUltron #malaysiabella 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

r_jizzle Friday nyt turn up! 🏼😎 #sexytime 2w
  •   sammyrokwell408 Ghaddammm!! 2w
  •   step2mygroove Ur holding up homie with the glasses tho. 2w
  •   kimmaay316 I just showed Malaysia your selfie. Shes laughing. You're embarrassing her. Stop it! Hahaha 2w
  •   r_jizzle @kimmaay316 Haha! Give her a kiss for me & tell her I miss & love her! 2w
  •   kimmaay316 Haha. I will! 2w
  •   mona_malaya Nice boobies, their bigger than mine. 2w
  •   nisssiee Dang, I remember when I saw you at the gym all the time and I can see the difference! Good job! 2w
  •   tm_free Shirt stretcher! 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

r_jizzle With my woes + @dandiggity LOL #mybrothas #TradeMarkKrew 1mon

» LOG IN to write comment.

r_jizzle Happy Bday BFF!!! #cheers @reekaa8 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

r_jizzle Babe + Sun = Life is good! #cheers @prettylilrenee 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   rosie_riott She better not be too hungover. I'm training her legs til she drops tomorrow evening! 1mon

» LOG IN to write comment.