ptvmegan Almost always wear @keystreet when I ride. Most comfortable and classy shirts ever!! #keystreet #keystreetootd @jaxinhall 11h

» LOG IN to write comment.

ptvmegan Yay!! New @nevertakeitoff from @kellinquinn!! Plus @tayjardine's that I got last may :) #nevertakeitoff 13h

» LOG IN to write comment.

ptvmegan Looking for an equine photographer? Contact @element_photography if you're in the New England area. She also does senior photos, and family shoots! I've always been 100% satisfied with her wonderful work and reasonable prices :) 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ptvmegan Waxing crescent moon and Venus // 1.23.15 7d
  •   hannahrobbins327 Tbh I have yet to see you at the barn still and that's not ok! text me when you're riding!! 3d
  •   ptvmegan @hannahrobbins327 I knowww!! I haven't been out lately I've gotta talk to jay and ask if he has anyone for me to ride!!! 3d
  •   hannahrobbins327 I feel, well let me know when you go! 3d

» LOG IN to write comment.

ptvmegan From the other night 1w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan Always remember to hug your horses, you never know how much time you'll have
#Nationalhugday
1w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan In a sketching mood... 1w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan This is her "I really want to buck and play but this footing is kinda weird" face 1w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan Venus // 1.20.15 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ptvmegan First coat of paint done!!! #showjump #jumpwing #diy 2w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan Forgot I had this picture! Henry says hi 2w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan Love this boy thanks @jayym0321 for the lesson.. You were successful, I can't feel my legs 2w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan Better shot of 2'9 with Henry :) he's definitely unimpressed by this height lol! 3w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan Love this horse! 3w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan Henry!!! Sorry it's sideways 3w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan 2'9 with the fabulous Henry!!! 3w

» LOG IN to write comment.

ptvmegan She moves nice even when she's being a dragon 3w

» LOG IN to write comment.