priskillerkhek She went straight to dessert. 7d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

priskillerkhek So many activities! Happy Birthday Julie! 1mon
  •   telleycakes How much is it here ? Lol I wanna go one day ! 1mon
  •   startoonhero I like max, they have good song selection 1mon
  •   priskillerkhek @telleycakes they have happy hour on weekdays for $5/hr and it was like $30 for four hours when I went on the weekend. Miss you! 1mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Priscilla Rattana Khek
  •   tekman Incredible! 1mon
  •   thaliakhek Weeeee thanks bong ! 1mon
  •   skaeolic Urgh. I still gotta have you make me something babes 1mon
  •   lynniewinwin 1mon
  •   wilfff Lovely Prix! You need to teach me some basics so I can fix my clothes haha 1mon
  •   doreenbrennan Omg amazing!! Have fun!! 1mon
  •   thefestivalbible Awesome Cheers for posting the photo! 1mon
  •   mealeapea What the hell I want one 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Priscilla Rattana Khek

» LOG IN to write comment.

priskillerkhek Finally tried this place! And loved it. 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Priscilla Rattana Khek
priskillerkhek I can never sleep early even if I tried... #draw #copic #prismacolor #sakuramicron #mirai #kyoukainokanata 3mon

» LOG IN to write comment.

Amaro Priscilla Rattana Khek
priskillerkhek It's here it's here! Thanks @gina1308 !!! #balalalala 3mon

» LOG IN to write comment.

priskillerkhek Turned into a cat. @bantastic 3mon
  •   sharacook Lol 3mon
  •   bantastic Haha I'm a cat nyan~! 3mon
  •   bbyflowerpigg MEOW 3mon
  •   shouyooo Nyan-nyan sensei hahah 3mon
  •   kgoood I hope no one farted in the karaoke room. 3mon
  •   ogmysticbabe You guys are so 3mon
  •   priskillerkhek @kgoood LOL thank goodness no one did this time 11 people in that same size room... I was gonna text you cuz Ed Templeton was in the room next to us. I recognized his wife from AG that one time lol 3mon
  •   kgoood Wow that's crazy. That place is so fun 3mon

» LOG IN to write comment.

priskillerkhek If you know the show, this is pretty good. @bantastic #free #iwatobiswimclub #iwatobae #haru #gou #valentines #iwatobae 3mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Priscilla Rattana Khek
priskillerkhek Thanks to my honey @jbopz for coming out on my birthday! ️👭 4mon

» LOG IN to write comment.

priskillerkhek Favorite My Look. 4mon

» LOG IN to write comment.

Hudson Priscilla Rattana Khek

» LOG IN to write comment.

Normal Priscilla Rattana Khek
priskillerkhek She never disappoints @v_lotus_studio 4mon

» LOG IN to write comment.

Amaro Priscilla Rattana Khek
priskillerkhek Finally tried it! 4mon

» LOG IN to write comment.

Normal Priscilla Rattana Khek
priskillerkhek Yup. This happened. #latergram 4mon

» LOG IN to write comment.