potency Opening cases in #CSGO..... Let's just say I wish I had $30 back in my pocket right now. 😑 1d

» LOG IN to write comment.

potency Because I miss boxing, and excited/sad for some elaborate reason I don't feel like explaining yet that Mayweather Pacquiao is happening. 3d

» LOG IN to write comment.

potency I know I haven't been posting these types of videos in a while... Haha. Our reaction to #PacquiaoMayweather #MayweatherPacquiao being finalized. I definitely miss being at a boxing gym, hahaha. 2w

» LOG IN to write comment.

potency #Squad......? 2w

» LOG IN to write comment.

potency Greetings from Sweden, Avior 7k & Nosaj. If you haven't figured by now, I like to collect mice. 😬 2w

» LOG IN to write comment.

potency As far as it is humanly possible to be infatuated with a material object such as this mouse, I concede and admit how much I admire the design aesthetically on this peripheral... A lot! Haha. G302 aka "Daedalus Prime". 1mon

» LOG IN to write comment.

potency Thanks for the new mouse, @jbo_thunda, my brotha. Love the Huano switches & it's Avago sensor. Oh and a glance of my g430 headset, haha. #Zowie #Logitech 2mon
  •   jbo_thunda No problem my brotha @potency 2mon
  •   diannedreyfus I hate you. Reply to my message! 2mon
  •   khoalakam I need a new mouse! 2mon
  •   potency @khoalakam I recommend the SteelSeries Rival if you use your right hand to wield a mouse. It's comfortable, driver is easy to use, it's cpi (dpi) is customizable in any increment you wish, and it has pretty colors to customize. Great first person shooter mouse and overall daily to use! 2mon
  •   khoalakam @potency How much does one of those cost? 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

potency "Things always go wrong, someone always gets hurt..." Well, jaaaa dude! These batnuts do damage as I teabag your comrade!
Short little peek of the test video last night!
3mon

» LOG IN to write comment.

potency Undergoing more sound checks, messing around with lighting using conventional lamps, haha. Far from a finished product but the goal is to get 1% better each time and gain more knowledge on how to execute! Was using Batman AA as a test run, can't wait to get started. Thanks to my sister for helping out (pictured on top) 3mon
  •   k.sard Making another porno? 3mon
  •   mz_laiza Are u going to steam? 3mon
  •   potency @mz_laiza it's time relative really. It depends on which games are going to be out, but at this point we're more equipped to make episodes of lets plays & such. If there's anything I'll readily stream, it'd be CSGO. You meant stream right? Or were you asking if I'm using steam? Hahaha 3mon
  •   mz_laiza Lol yes i meant stream. Ic ic.. Thats cool tho! Jerry bought some legit equipment to record videos, like the blue yeti mic and such. Id totally support u if u do it =) 3mon

» LOG IN to write comment.

4mon potency
Video Cyrie A.
potency Here's a little sneak peak of what I have as an experimental project I have coming up in production/development during Nov-Jan. Just my face cam in low resolution, playing #CryOfFear in co-op for the first time. (forgot there was a coop feature) Testing waters with what will be used for the reaction capture camera! #LetsPlay #Gameplay #IndieGames #Steam #VideoGames #HalfLife #Mod #Horror
Would anyone be interested in watching me play?
4mon

» LOG IN to write comment.

potency #LatePost from last night in the hood. Didn't really go trick or treating, haha. I wish I did though. #Halloween2014 #Halloween 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

potency #Repost #Flopbusters check out @HeyDanger @heyoakland and @heydubnation for your T-Shirt needs as far as the GoldenState Warriors, Oakland A's, or some really progressive Art! @davidgamez95 @liyahwiyah @__what_the_heck__ 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon potency
Video Cyrie A.
potency When bae wanna cuddle but she being lightweight annoying doe... 4mon

» LOG IN to write comment.

potency A quick one. Driving down 11th I caught Rich Gang on the radio performing Lifestyle live. Instant classic. 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

potency Cheering for the boys at the practice.... Haha. 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

potency Haha, I like this picture. Dude was telling us to disperse & leave the stadium, but we were like "nah son, #selfie". 4mon

» LOG IN to write comment.