poobou Hey look, it's a bearded dragon. On a bearded dragon. 3d
  •   antibob Is s/he still fun? Has the novelty not worn off on Catie yet? Still hemming and hawing over getting one for Jamison. 3d
  •   floritavalle Cute! 3d
  •   poobou @antibob This is only after I told Catie that I was about to find him a new home because she never plays with him/feeds him/bathes him, and *I* didn't want a pet bearded dragon. So, yeah. Consider yourself warned. 3d
  •   antibob Yeah, sounds about right 3d
  •   irishsamom I think I'm headed that way with the GP. KIDS!!! 3d

» LOG IN to write comment.

poobou Catie likes an audience when she plays Wizard 101 on my laptop. (And yes, they're both sitting on Chris's lap. Again.) 1w

» LOG IN to write comment.

poobou I told Lucy she didn't have to nap today, as long as she would lie down with a blanket while I turned on Frozen. The movie's been on less than 10 minutes. #snowday 1w

» LOG IN to write comment.

poobou Dinner with my favorite guy. I just realized my scarf looks like someone skinned Telly, the muppet from Sesame Street. 2w

» LOG IN to write comment.

poobou Making silly faces. 2w

» LOG IN to write comment.

poobou So. I kinda went and chopped many, many inches off my hair today. 2w

» LOG IN to write comment.

poobou I was kinda bummed that the kids are at their dad's on their snow day, so I didn't get to take them out to play. I'm glad he texted me these. (Catie looks like she's meditating on the ice, but she was just mad about having her picture taken.) 2w
  •   spcoggins LOL Glad they are having fun. Enjoy the quiet, cold day! 2w

» LOG IN to write comment.

poobou Besides getting flowers for me, Chris also got Valentines for my girls. Bet they'll never guess whose is whose. 3w

» LOG IN to write comment.

poobou She demanded a movie & the afghan my grandmother made. Clearly "Aladdin" held her interest. 3w

» LOG IN to write comment.

poobou Lucy playing peekaboo in the hammock in her cousins' backyard. 4w

» LOG IN to write comment.

poobou One of Lucy's favorite things: watching YouTube videos with Pop-Pop. 4w

» LOG IN to write comment.

poobou Me & my Lucy. 1mon

» LOG IN to write comment.

poobou Found a bunch of free printable Minecraft stuff on the Internet, so I could do these fun food labels. (Not shown: the "dirt blocks," aka brownies. And "TNT" which was strawberry Twizzlers. Those got gobbled up fast.) 1mon

» LOG IN to write comment.

poobou Today is Catie's birthday party day! She loved her Minecraft cake toppers. 1mon

» LOG IN to write comment.

poobou Some little girl got into my make-up while I was helping her big sister wash her hair. Her excuse? "I was trying to put sprinkles on my face!" Y'all. I just. What do I even do with this girl? 1mon
  •   2princessmama I love her!! Sprinkles on the face is the best way to describe makeup. 1mon
  •   jenbshaw I only laugh because I'm raising a slightly older version of this. (there is nothing you can do) 1mon
  •   dangelotara Heh. Eriana looooooves makeup. 1mon
  •   irishsamom Love her spunk. 1mon
  •   jonniker Omg her sweet sad face. 1mon

» LOG IN to write comment.

poobou Lucy & Pop-Pop. 1mon

» LOG IN to write comment.

poobou 8! (Birthday party is on Saturday, we'll have cake then. Tonight: birthday brownies.) 1mon
  •   antibob Happy birthday!! 1mon
  •   spcoggins Birthday brownies sound like a win to me. 1mon

» LOG IN to write comment.

poobou Happy birthday to my favorite 8 year-old! 1mon

» LOG IN to write comment.

poobou I kinda missed those faces. 1mon

» LOG IN to write comment.

poobou Nice day for scootin' on the greenway. 1mon

» LOG IN to write comment.