Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction This scene going to watch American Horror Story now bye 12h

» LOG IN to write comment.

Video Pretty Little Liars and more.
plladdiction OMG I can already tell I'm gonna love this season bc Emma's in it and I love her since I was a kid ️ and Taissa is looking amazing as always I love her character already 1d

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction Finally gonna start coven. I'm behind I know, I really need to catch up. Gonna start now yay 1d

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction Hi. Today is my birthday 2d

» LOG IN to write comment.

plladdiction "Then welcome back" I CAN ALREADY TELL THAT THIS SEASON IS GONNA BE AMAZING. JUST LIKE EVERY SEASON OF THIS SHOW BUT OMG I HAVE A FEELING THIS IS GOING TO BE THE BEST SEASON EVER 2d

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction I'm gonna watch the new ep again bc it was so damn good 2d

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction This is my collab edit with @thatpllshow follow her for more amazing PLL edits 2d

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction There is absolutely nothing about this flashback that I don't love. Ali's outfit here is one of my favorites 3d

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction Revenge comes back tonight and all I've been thinking about all day is how amazing this day is bc my favorite show is coming back 4d

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction Melissa has the best questions/points. She always knows what to say or what to ask.. just like Spencer. Love them both 5d

» LOG IN to write comment.

Video Pretty Little Liars and more.
plladdiction I FEEL BAD FOR LAUGHING BUT I CAN'T HELP IT OHNSUSO 6d

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction It's funny how rewatching old seasons of your shows can change your mind about things or people... I've been rewatching season 1 & 2 of PLL and when I first watched those seasons I didn't really see Jenna side of things the way I see now. I thought she was a evil bitch (and I loved her that way lol) for faking being blind when the surgery worked and for all the other things she said and did and I didn't like to see the way she talked about the girls but now things are the other way around.. rewatching those seasons made me immediately realize that they had no right to ever treat or talk to Jenna the way they did... like seriously they ruined Jenna's life. And did they ever even apologized for ruining her life..? I don't recall... I mean sure, everyone says they had no part in her accident and that it was more Alison's fault than theirs but that doesn't matter, does it? They are just as guilty for not walking away the minute Alison said they should teach Toby a lesson and for not stopping her. I didn't realize this until now and I was like "GO HANNA" when Hanna slapped Jenna but now I'm just like... "Get a clue, Hanna..." bc in case you don't remember.. Jenna hired Caleb to spy on Hanna, but honestly, can you blame her? I can't. I used to think she was to blame... but not anymore. Rewatching old seasons of your favorite tv shows really change your mind about things and make you see things you didn't before. Wow. 7d

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction When a character speaks for a fandom... #weareone 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction Throwback to when Spencer was a person of interest in Alison's "death" God I felt so bad for her 1w

» LOG IN to write comment.

plladdiction PLL theories: (Aria is the friend Alison was/is afraid of) : If you rewatch season 1 and 2 and 4 you'll see that Ali was willing to do anything to find out who was threatening her at the time before she disappeared, she saved a lot of money to hire a guy to find out where the texts were coming from, she even went to a psychic lady (grunwald) for help. She gave some hints on little things she said in flashbacks that she was upset bc of someone who she thought it was her friend but she wasn't sure about who she/he was anymore. In the haloween ep of season 2 she told spencer should be careful and she said "you'd be surprise to know who your friends aren't" and then alison turned around and looked at Aria. She even took pictures of Aria sleeping and I'm sure she did that bc she suspected that there was something wrong with her. When grunwald said that she was the one who rescued Ali from death Aria was the only one who was reluctant to believe what grunwald told them.. even tho grunwald was crying and she was scared for Ali... and this happened right after grunwald said that Ali is afraid to come back because she can't trust them... and she says that looking at Aria, she could've be talking about Ezra but we all know that Ali was never afraid of him and grunwald knew that. This guy on the pic is Ducan, Ali's friend who said that when Ali was flying with him on his plane she felt safe, when he said "maybe a friend" he gave aria a intense look and she lost control of the plane and she starts to play nervously with her hands. So anyway Alison was afraid of someone who's close to her. In season 4B when she meet emily she said that she knew she could trust her but she wasn't sure about the others and I'm pretty sure she meant Aria when she said that. Now even after everything that's happened, if you pay close attention to this season.. you'll see that Ali is still afraid of Aria. She only apologized to her even tho she did way worse things to Hanna. Once they turned their backs on her I thought "now they're screwed. She's gonna tell the cops about NY" but nothing happened and knowing Ali, that's what she would've done. Right? this whole thing is just suspicious to me. 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction I really wish they showed us more of Aria and Alison. I feel like their relationship was not explored a lot in the show and considering that Alison NEVER trusted Aria (if you rewatch season 1 and 2 you'll know that) they should have explored their relationship a little bit more. Now that Ali is back, all of the girls were affected by it somehow, Hanna had a identity crisis, Emily was losing her wits and spencer feels threatened and afraid.. but Aria? Aria doesn't let Alison have ANY impact on her. If you pay close attention to the show you'll realize that Alison is afraid of Aria.. she's done crap to all of them this season... Hanna with her drinking problem, she played with emily's feelings and she made spencer feel like she didn't had any control of anything and that her family could've done really bad things without having any proof. But what she did to Aria? nothing. And she has stuff to use against aria, but she didn't use anything. When Alison tried to erase her guilt of killing Shana, Aria doesn't listen to her and just ask if she needs something and then she leaves.. I think the expressions aria had on her face during this scene actually scared alison.. cause she's the only one who is not afraid of Ali or let her have any impact on her even tho Aria was who had the hardest time grieving over Alison's death behind only Emily of course...in that conversation Ali said that aria shouldn't tell ezra about Shana.. but later Aria went to his apartament to tell him..she doesn't listen to anything that Alison says. The point is: Aria made it clear she's not back on planet Alison and I think it's weird how Alison didn't do her any harm this season. Just my opinion tho. 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction Faves 2w
  •   sophiaadame It's not hate I really love your posts but why so you hate aria just curious @plladdiction 2w
  •   lilyjane77 Ha! Mona's face. 2w
  •   plladdiction @sophiaadame I made a whole post about why I do so.. Yeah 2w
  •   amurderedliar omg 2w
  •   rypo34 U shouldn't have deleted the pics becuase it was ur opinion and that ur opionon is what I value most on this account 1w
  •   liarz.world Can u co own my Acc I love ur edits and they fit my Acc dm me if interested xx 1w
  •   liarz.world Notice me 1w
  •   _topzenszn Omg janel (mona) i shall miss you my love 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction I have no scene ideas even tho I haven't edited A LOT of scenes from a lot of eps.. kms. 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction Because I miss those times 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Pretty Little Liars and more.
plladdiction I miss season 1... 2w

» LOG IN to write comment.