Normal Read my damn bio :)
plladdiction I have almost 100 followers in my new acc OMG thank u sm 12h

» LOG IN to write comment.

plladdiction I decided to make a revenge acc since revenge is my favorite show and I'm truly unhappy with the things I see people telling me and the hate I get here bc of the most stupid things. Basically I'm done with this fandom, I'm still going to keep my pll acc bc I like posting my opinion of things pll related here, but I'm going to be less active here and more active in my revenge acc and in my AHS acc. Follow if you want. I'm sure you understand. Goodnight 12h
  •   isabella7_gb Yasssssss thank you @plladdiction 12h
  •   joshbowman_emilyvancamp Yayyy!!! 12h
  •   kaleejo_g YAYAYYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYAY!!!!!!!!!!!!!!! 11h
  •   licibear I just read the comment about scandal and I completely agree! I just started it a few days ago and I'm so hooked omg it's amazing 11h
  •   anfalk98 YAASS I'm so happy you made one 11h
  •   johannasandn 8h
  •   allymarie082495 Followed in a millisecond! I LOVE REVENGE4h
  •   mads.oxox aw I'm so sorry! I don't know why people would give you hate when your such an amazing person! 4h

» LOG IN to write comment.

Normal Read my damn bio :)
plladdiction This cracked me up. I mean they stayed inside for god knows how long (that doesn't matter tho) and somehow they managed to not notice that there was someone outside putting that message and a Christmas tree? I mean I'm pretty sure stuff like that is not done without making noises. Are they deaf or just stupid.....? 15h

» LOG IN to write comment.

plladdiction Seeing Hanna like this broke me. She doesn't deserve this 17h

» LOG IN to write comment.

Normal Read my damn bio :)
plladdiction Oh my god I feel so good. Rewatching old episodes of Revenge never fails on making me feel happy. I should do that more often. Well it was a long day.. Goodnight everyone 1d

» LOG IN to write comment.

plladdiction TYLER HAD NO CHILL 2d

» LOG IN to write comment.

plladdiction OMG TYLER 2d

» LOG IN to write comment.

plladdiction This is why Revenge is my all time favorite show. Is so freaking intense ALL THE TIME and they explain everything without leaving holes in stories like pll does. BEST SHOW EVER. (SPOILER VIDEO DON'T WATCH IT IF YOU RECENTLY STARTED TO WATCH REVENGE) 2d

» LOG IN to write comment.

plladdiction UGH THIS STILL UPSETS ME BUT I STILL LOVE THEM KASKKSKS OMG IF YOU RECENTLY STARTED TO WATCH REVENGE DO NOT WATCH THIS VIDEO BC SPOILER OK 2d

» LOG IN to write comment.

plladdiction THIS SCENE WAS SO BEAUTIFULLY MADE I CRY 2d
  •   plladdiction @kettyorozco season 3 episode 10 2d
  •   kimbles_123 Season 1 is good. It kinda goes downhill after that 1d
  •   plladdiction @kimbles_123 To me it really didn't :) 20h
  •   kimbles_123 Really? I loved season one i thought it was completely unflawed. I thought that season two was ok they had some really fantastic parts but at times it flawed. I thought season 3 had some good moments, but overall i didnt really like it. And i havent even watched season 4 coz i thought the finale of season 3 was so incredibly stupid 20h
  •   plladdiction @kimbles_123 to me it wasn't stupid. But that's just my opinion tho. 20h
  •   kimbles_123 Aha ok yeah this is just my opinion too but i really thought that him being alive basically changed the point of the whole show 19h
  •   plladdiction @kimbles_123 I think that too but I was talking about everything else that happened on that finale 17h
  •   kimbles_123 Ahhh right hmmm yeah idk that kinda killed it for me.. 16h

» LOG IN to write comment.

plladdiction THIS SCENE SOZKKSKSK AND OMG SEEING HER AS A LITTLE GIRL BEING TAKEN AWAY FROM HER FATHER STILL BREAKS MY HEART WOW 2d
  •   kanyeemily OMG I WATCH REVENGE TOO AND IM SOOOO OBSESSED GKRJEBVSS 2d
  •   vanilladee22 do you watch Grey's anatomy?? 2d
  •   maria_hdz_a Omg I used to love this show. I kinda stopped watching after season 3. I feel like watching it again 2d
  •   jessicalp2002 @vanilladee22 I watch Grey's Anatomy and I love that show my mom got me into it! 2d
  •   vanilladee22 @jessicalp2002 Omg really? I love it so much! It is just so interesting! 2d
  •   vanilladee22 watched this scene now so heart-breaking 2d

» LOG IN to write comment.

plladdiction I'm gonna do a revenge spam video unfollow me if you want :) 2d
  •   suburbantravesty YES REVENGE 2d
  •   jennades70 Haha I love your sassy captions 2d
  •   xotoraxo Can u make a revenge account? I love the show 2d
  •   gracebwilson Caption on point 2d
  •   mads.oxox I love how you don't care if people unfollow you and you post whatever the hell you want even if people give you hate because of it!(even though I don't understand why anyone would hate on you because your perfect!) 2d
  •   quackiness can you make a revenge account???? please it is my favorite show of the moment 2d

» LOG IN to write comment.

plladdiction Merry Christmas sweeties. I truly hope you had an amazing Christmas with your family and loved ones 3d

» LOG IN to write comment.

Normal Read my damn bio :)
plladdiction If this didn't make you feel bad for Mona then I don't know.. 5d

» LOG IN to write comment.

plladdiction Today was a happy day, one of my best friends came over my house because she said she wanted to start watching The Middle and I have the dvds so.. anyway we ended up having a marathon and I'm pretty sure she'll start watching the show now because she loved it. I'm so happy because The Middle is one of my favorite shows. How was your day? 6d

» LOG IN to write comment.

plladdiction Sister Mary Eunice warms up my heart. There are tears in my eyes now bc of how amazing she is omg I love her sm 6d

» LOG IN to write comment.

plladdiction LIL CUTIE 6d

» LOG IN to write comment.

Video Read my damn bio :)
plladdiction SHE IS SO CUTE I MISS HER ON AHS SM OMG CRYING 6d

» LOG IN to write comment.

Video Read my damn bio :)
plladdiction One of the only moments where I like Elsa. This was so sweet aw 6d

» LOG IN to write comment.

Normal Read my damn bio :)
plladdiction I finally watched the Christmas episode today and I'm so disappointed. Here goes my unpopular opinion: So ok the ep wasn't good, like at all. Don't get me wrong it had a few good scenes but still.. boring. The only interesting scenes of the ep to me were the ones with Mona and Alison and the scene with Cece because I love her and she's a interesting character but that's it. Everything was given away in promos and sneak peeks so basically almost everyone already knew the only few things that were supposed to be a mystery before the episode even aired.. also the episode wasn't half as eventful as the cast said it would be, they promoted it like crazy but I learned nothing new. They need to keep moving with the plot, I was annoyed with all those couples scenes as well, I could count at least 15 minutes of plot wasted because of them. We got spectulation about a dress, which was just dumb bc we already knew that it was for Bethany the minute little Alison opened it. I also wonder why is that Holbrook was with Alison? I mean why is Marlene doing this illegal stuff again? She's such a deluded lazy fool I cry. I hope that Holbrook is only getting close to Alison to get info from her because EW. I seriously wanted to stop watching the ep the minute I saw the way they were talking about Mona, they gave her no justice at all... Hanna was the only one to regard her in a nice way. Ugh and I was so excited but they let me down again. The ep was basically just beyond boring to me. I'm very upset because my expectations for this episode were actually really high. 7d
  •   plladdiction @arianafactsig deal with it. And I've watched since it started so I might as well finish. 6d
  •   alyssa_rae99 Where can I watch the Christmas episode? 6d
  •   katelin_campbell I AGREE SO MUCH OMFG I THOUGHT I WAS THE ONLY ONE. 5d
  •   conor_chelsea I didn't 5d
  •   abby.mcgee exactly my opinion of the ep. same thing I said, WE ARE ONE lol 5d
  •   anna.mria it was nothing special but I loved the scene with Hanna and the little season when she says 'in rosewood bitches get buried' 3d
  •   anna.mria Girl* 3d
  •   pll_secrets45 I felt the same way about the ep i thought more stuff would be going on but it was actually kind of boring.. I hope 5B will make up for the bad Christmas episode. 2d

» LOG IN to write comment.