» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Leather Neck Wether! Shout out 2 all the OG Leather NeX! U knw who u R! 2d

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Wtf? U waiting 4!
12905 Philadelphia st,Whittier, ca
2d

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp At the new shop Uptown Tattoo 12905 Philadelphia st,Whittier, ca 90606 Pass by get Poked by a Pro! 5d

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Here at Rancho Fuck'n Court! 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Whatcha knw about this shit! 1w

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp WTF¿ She getting her hair did... 1w

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Just #icecube &I kicking it at the Dr office getting tht treatment so I can get back 2pimp`n! 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Pierced_n_pimped
pierced_n_pimp Checking out my knee aftr surgery &seen tht the Dr tagged on my leg lol at lease Surgery went well 1mon

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Nothing like a lil Marilyn Manson 2 kick it w/on the road 1mon
  •   sadman_cantstopwontstop That's why you got that ticket for speeding:-)!!! Your speedometer reads above 85 mam any reason why you were going that fast. Asi te dijo el jura huh :-) 1mon

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Had 2pick this guy up too cute 2leave behind 1mon

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Just going home aftr Frisco Expo
MuthrFuckn Cops!
Got me4Speeding
Fuck! Fuckn! Fuck!
#roadtripwithmyson #priceless #fuckthepolice
1mon
  •   cindysinz_ #nobueno seen Julia the other night .. So pretty! 1mon
  •   96_ss :-/ 1mon
  •   jramosw Ugh tell me about it! I got one also the other day but fuck that shit I'm gonna go fight it! 1mon
  •   ziggieloca I go 2court for the one I got thanksgiving On the 27th! I'm gonna go 2traffic school! I waited for the last day then got a 2mth. Extension! 1mon
  •   pierced_n_pimp @cindysinz_ Thnkz HomeGirl I'm very proud of her! 1mon

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Kicked it at the expo w/this cute lil Hyna! 1mon

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Hustling it in Frisco 4my Birthday weekend! 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp I can do this all day! 2mon

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp Here 2day piercing in Montclair next 2Pomona @Killer_Tattoos 4027 Holt Blvd 626-379-2161 bring 3homies tht wnt 2get pierced &get ur's free aka the homie hook up! Or get ur tooth diamond out! I have some OG clothing w/me also gets ur's represent&support ur Loca Hyna!
#OGHynas #Los #lowriding #gangsterlife #oghynacollection #ShortiPerez #respect #loyalty #sexy #stilo #youcantsitwithus #LA #thetownIlivein #cholas #tattoo #piercings #cholalife #teenangel #mividaloca
2mon
  •   nieto_562 Sick homie hook up dogg! 2mon
  •   dodgerkitty What sizes u got in the black 1? 2mon
  •   pierced_n_pimp @dogerkitty small to 3xL 2mon
  •   katia0216 Do the lip dermals hurt? 2mon
  •   pierced_n_pimp @katia0216 yes every piercing hurt a lil but it hurts 10x more 2bite ur tongue 2mon
  •   katia0216 I love how it looks. I still want my Madison dermal just hubby doesn't want to take me haha. He says it might reject again and I said not if he does it. I loved how you explain the dermal procedure through the phone made me feel comfortable unlike the idiots who did it here in Lancaster. 2mon
  •   pierced_n_pimp @katia0216 Ur welcome I'll be in Lancaster 4the expo next month on the 10,11,12 2mon
  •   katia0216 Omg ok so April 10th 11th and 12th got it. So I have some convincing to do haha 2mon

» LOG IN to write comment.

pierced_n_pimp No one makes me bleed my own blood! Going on strike #4 2mon

» LOG IN to write comment.