phylesha TWO NEW VIDEOS check them out yall!
・・・
@pop_princess_93088 and I did the #HeadsUp Challenge from @theellenshow my impressions were on point 😎 link in my bio 🐪 stay till the end and then check out Christine's video!! 5d

» LOG IN to write comment.

phylesha Wait…high school was FIVE years ago? What! 7d
  •   bethanydj It's crazy how long we've been out. It doesn't feel like it! 6d

» LOG IN to write comment.

phylesha Carolina 1w

» LOG IN to write comment.

phylesha Is this real life? Ringo & Paul featuring Green Day, Stevie Wonder, Joan Jett, Miley Cyrus, Beck, Dave Grohl, John Legend and so many more wonderful people! 1w

» LOG IN to write comment.

phylesha Currently in the presents of rock legends #rockhall2015 1w

» LOG IN to write comment.

phylesha All ready #rockhall2015 1w

» LOG IN to write comment.

phylesha I'm gonna need to buy record player now. #rockhall2015 #missingdrb 2w

» LOG IN to write comment.

phylesha Snapping and vlogging! Snapchat: phylesha | YouTube: youtube.com/PhyleshaStyle #rockhall2015 2w
  •   carolinebxwers omg!! what are you doing in cleveland?? im from columbus! 2w
  •   phylesha @carolinebxwers I'm here for the rock and roll hall of fame ceremony :) 2w
  •   cullensmama Aw so fun! I love the rock and roll hof! Wish I was a little closer to Cleveland and could come see u! 2w
  •   pop_princess_93088 @phylesha how did you like flying for the first time? lol 2w
  •   phylesha @cullensmama I think I might go check it out tomorrow! The ceremony is at Public Hall! @pop_princess_93088 not too bad at all haha! I loved how fast I got to Ohio 2w
  •   cullensmama You need to! It's awesome! I love Cleveland but I live like 2.5 hrs away now so I don't get there as much as I'd like 2w
  •   phylesha @cullensmama it seems beautiful! I slept all day after getting in haha. I'm staying right downtown so I'm gonna go explore tomorrow 2w
  •   cullensmama Enjoy!! 2w

» LOG IN to write comment.

phylesha It was my first flight ever okay? Of course I took a ton of window photos. Let me live yall. 2w

» LOG IN to write comment.

phylesha Family whisper challenge live on my channel! Link in my bio! youtube.com/phyleshastyle 2w

» LOG IN to write comment.

phylesha Grainy photo spent the day making some hilarious videos! @pop_princess_93088 2w

» LOG IN to write comment.

phylesha Outside my office 3w
  •   andraywill I love all the "faces" on these pansies. 2w

» LOG IN to write comment.

phylesha Don't even try and tell me this campus isn't beautiful. #chooseaiken #uscaiken #usca #chooseuscaiken 3w

» LOG IN to write comment.

phylesha Easter Sunday brunch 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

phylesha 🍋 3w

» LOG IN to write comment.

phylesha Going sploorin 3w

» LOG IN to write comment.

phylesha My best friend is officially a Registered Nurse ️ out to dinner to celebrate!! 3w

» LOG IN to write comment.