» LOG IN to write comment.

parker_lewis You already know who im going for tonight #tmt 2d

» LOG IN to write comment.

parker_lewis Why do women think we can "make time" or predict the future 0_o 3d

» LOG IN to write comment.

Normal
parker_lewis Some do not understand the word hustler bc they never hustled for anything. Either it was given or they just went without and they convinced themselves it wasn't needed to hide their laziness or lack of confidence in themselves 3d

» LOG IN to write comment.

parker_lewis Damn how we gonna run out of Pepsi 0_o 4d

» LOG IN to write comment.

parker_lewis I never understood why ppl swear to God or lie on a dead loved one. Is the lie you telling that important to you? or you trying to tell me you have no faith nor a heart? 4d

» LOG IN to write comment.

parker_lewis You can say "im sorry, ima do better, it wont happen again" you want its the same as me saying im sending this post from the moon 0_o 5d

» LOG IN to write comment.

parker_lewis Always trying to jump the line smh 1w

» LOG IN to write comment.

parker_lewis I swear i had a white shirt on today but as soon as the sun hit this jawn changed colors.....i wasnt matching again til the sun went down 0_o 1w

» LOG IN to write comment.

parker_lewis I got the original belt from ROME but the buckle broke so now its just from the mall #thestruggleizreal 1w

» LOG IN to write comment.

parker_lewis Picasso Baby!!! 1w

» LOG IN to write comment.

parker_lewis My truck wanted to take a selfie so i said go ' head nigga 1w

» LOG IN to write comment.

parker_lewis Ctfu!!! I swear its hard being humble 1w

» LOG IN to write comment.

Normal
parker_lewis How the hell do you buy enough piss to supply Arizona tea? But since yall believe anything on the Internet every beverage company use piss except Pepsi and some of them even use pig urine so dont drink the swine 0_o 1w

» LOG IN to write comment.

parker_lewis I wish i had a magical spell that could just zap me to work....the hardest part is getting there 0_o 2w

» LOG IN to write comment.

parker_lewis Or you're an asshole and they got tired of dealing with your shit 0_o 2w

» LOG IN to write comment.

parker_lewis Ctfu!!! 2w

» LOG IN to write comment.

parker_lewis Fellaz you ever get caught cheating and she take you back but you keep on cheating bc you think "she loves me to death and cant do no better" lol #teamasshole 2w

» LOG IN to write comment.