orlycukui Me and my son #nixonaisea . Love this boy with all my heat and soul. But this kid is nuts! Terrible 2's is Real! Hardwork and stressful. But I know I gotta cherish it because time is going to fly and he's not going to be my baby anymore. #nixonaisea 9h
  •   acmeautointerior Embrace it cuz when they get older they don't wanna hang out no more and you realize when they were young it was easier Cheers 8h
  •   raulo66 Get big fast brother. Enjoy...... 8h
  •   aarondelacruz Spank him while you can. Next thing you know he gonna be beating yo ass. 8h
  •   karlelvis He ready for his thug life tattoo? 8h
  •   s3.industries @orlycukui forget Terrible 2's!! Wait til he's 3! U hear of Threenagers? Lol 7h
  •   liana_espaniola Was good seeing you and your family on my flight the other day.. Nixon is an awesome name 6h
  •   gorillatough A look only a father can give! I totally get it dude, it passes 🏽 6h
  •   jenhatesu Your baby boy got so tall! 6h

» LOG IN to write comment.

orlycukui Tattoo time. Malo my chief. Ofa Atu for all the guidance and wisdom. #soulsignaturetattoo #aiseatoetuu @soulsignaturetattoohawaii 2d
  •   suluape_riccyboy Malo lava @orlycukui, good to see you out here. Have a safe Journey back to your home. Aloha my friend, Sulu'ape Liki. 2d
  •   karlelvis I'm gonna have to get over to Oahu to meet him one of these days, unless Aisea does an SJ trip again soon. 2d

» LOG IN to write comment.

orlycukui Cukui Art Collective. Tomorrow from 7-10pm. Come by and enjoy some music and Art. #Cukui 2d

» LOG IN to write comment.

orlycukui My princess #ezramaya 3d
  •   alyonss She's too cute ! 3d
  •   sharesher7 It was nice meeting you this past weekend. Hope you had an awesome birthday. Mahalos for the Cukui stickers!! 3d
  •   meganjones808tattoo Perfect!! 3d
  •   aarondelacruz Just used your name to get me through security. Hahaha 3d
  •   mike_ledger Adorable 3d
  •   fampita Why didn't you post the one with her bathing suit?! Haha 3d
  •   fdepro Awww 2d

» LOG IN to write comment.

orlycukui Come support if you in Honolulu tonight!! 4d

» LOG IN to write comment.

orlycukui All in the details. Crispy clean, one of my favorite pieces at #powwow2016 5d

» LOG IN to write comment.

orlycukui #newtribalfusionartshow2016 proud of all the artists that were a part of this. 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

orlycukui Watched the Super Bowl on the beach! North shore. Good times! Congrats to the Champs. 5d
  •   yourhomeboy_harv Happy late ass birthday too by the way! Love ya 5d
  •   keep_hawaii_hawaiian Best way to watch em! 5d
  •   timbot80 It was cool seeing u guys at the cars show! Belated HBD 5d
  •   lasing.pare808 Enjoy the beach screw football lol 5d
  •   carl.yuh Yo buddy, do you remember me? I met you at tribal tattoo in waikiki. I see u doing great things! Keep up the great work! Love when local boyz do their thing up there!!!! 5d

» LOG IN to write comment.

orlycukui #wekfest2016 goals for the 58' #vwbus 6d

» LOG IN to write comment.

orlycukui If your in Honolulu come to Honolulu Museum of Art. Opening reception tomorrow 7d
  •   cbunoansj My brotha sorry it's late but I need to schedule you and get very you a deposit. How do I do so? 6d
  •   cbunoansj I need to give you a deposit*. 6d

» LOG IN to write comment.

orlycukui Suluape Aisea, late nite art sessions for #newtribalfusionartshow2016 Honolulu Museum of Art. FEB 7-29th . 7-10pm #soulsignaturetattoo #aiseatoetuu 7d

» LOG IN to write comment.

orlycukui New chapter in life...Just made 40. Thank you to everyone that made my Surprise Drive In movie theatre party! Thank u @meeshcukui love u babe. I can't believe it. It's been 20 years of tattooing. Owned #humblebeginningstattoo since 2002. Started #cukui in 2008. Husband since 2008. Father of 2 beautiful children. 40 years and still got goals I need to accomplish make some big moves and keep working hard! Love all my family ,friends and crew that I roll with. From my tattoo bloodline, BC, KLASSICS CC, HB crew, FTA, NMB, AF, EASTSIDE ESSJ, Soul Signature tattoo, 7th son tattoo, Cukui crew, Heroes, and everyone that has touched my life and that had a positive and negative influence in my life. I try to learn from it all. Love y'all, let the chapter begin.... 1w

» LOG IN to write comment.

orlycukui Visiting uncle @tattoorich #ezramaya 1w

» LOG IN to write comment.

orlycukui With @raspets getting ready for art show at Honolulu Museum of Arts #newtribalfusionartshow2016 / Opening night Feb 7 / #powwowhawaii 1w

» LOG IN to write comment.

orlycukui My poke fix! YAMA's fish market 1w

» LOG IN to write comment.

orlycukui New recurve bow for my Chief. Suluape Aisea #aiseatoetuu #soulsignaturetattoo #humblebeginningstattoo 1w

» LOG IN to write comment.

orlycukui Hello world! Introducing my newest niece Dakota #DakotaIsley 2w

» LOG IN to write comment.

orlycukui My Comparé @aarondelacruz burn in the wall right now at #macla downtown San Jose. #Cukui #aarondelacruz 2w

» LOG IN to write comment.