» LOG IN to write comment.

orleeveer Me-time with a cup of salted caramel hot chocolate and my planner 22h

» LOG IN to write comment.

orleeveer Kürtőskalács // almond chimney cake brushed with melted chocolate on the inside

#vsco #vscocam #vsconz
4d

» LOG IN to write comment.

orleeveer The looking-down series // 03

#vsco #vscocam #vsconz
5d

» LOG IN to write comment.

orleeveer It feels likea yearly affair 7d

» LOG IN to write comment.

orleeveer The looking-down series // 02 1w

» LOG IN to write comment.

orleeveer : @yunliang92

Fell in love with this photo while looking through the gopro album and decided that it should be shown to the world instead of being forgotten by its owner // #gopro #findingnemo #vsco
1w

» LOG IN to write comment.

orleeveer First day of cny spent staying home making myself some smoked tuna udon with cheese for lunch, watching lotr (cos I'm going to one of the film sites next week), updating my planner and having this really amazing chocolate (it's called raspberry fool) which I bought few weeks back before coming to nz
#vsco #vscocam #vsconz
1w

» LOG IN to write comment.

orleeveer daily walk up and down the hill but this time with a chinese cabbage in hand and two cans of 旺仔牛奶 in my kanken cos I'm having reunion dinner with @sleepinggoh & @mersietee teehee! 1w
  •   mojojowin For a moment I tot the cabbage was a print on ur shirt 1w
  •   orleeveer @mojojowin omg Jowin!!! 1w
  •   mojojowin Sry was that v bimbotic HAHAHAHA 1w
  •   orleeveer @mojojowin nah it's okay actually now that u mentioned, it really does resemble a cabbage print! 1w
  •   mojojowin Does right!! Hahaha anw happy cny oli 1w
  •   orleeveer @mojojowin happy cny!! Eat all the cny goodies on my behalf 1w
  •   shanzxs I'll eat all the love letters in your memory HAHAHA anyway I also thought the cabbage was a print on your shirt at first LOL 1w
  •   orleeveer @shanzxs omg ahahaha @mojojowin you're not the only one. Maybe everyone else thought I was wearing a cabbage print too 1w

» LOG IN to write comment.

orleeveer The looking-down series // 01

#vsco #vscocam #vsconz
1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

orleeveer missed the scheduled city tour and decided to explore the school a little before the actual school tour 2w
  •   harngfoong The school tour boring one!! Go see the classroom it's magical 2w
  •   harngfoong I mean the museum building and the art school block 2w
  •   orleeveer @harngfoong Ohyay! Then it's good that I didn't go and went wandering around instead. Got myself a Lamy and two books from Pegasus' hehe. Btw school haven't start so CoCA is like locked. Can't enter!! 2w
  •   orleeveer @jayehay it's okay I can provide you with some visuals to relieve your happy times in Wellington for now but you can always come back to nz again in the future!! (maybe grad trip?) 2w
  •   jayehay @orleeveer I will definitely go back hehe *camps by your instagram and waits for photos* hope you're doing well!! 2w
  •   orleeveer @jayehay hehehe ️ sch hasn't officially start so most of the times we're just exploring!! 2w

» LOG IN to write comment.

orleeveer cos sunday is laundry day 2w

» LOG IN to write comment.

orleeveer happy valentine's to my fav person 2w

» LOG IN to write comment.

orleeveer 8:35pm // howls moving castle, our chao-tah ham & cheese toast and spirulina fruits smoothie

#vsco #vscocam #vsconz
2w

» LOG IN to write comment.

orleeveer stayhome dinner // 8pm and the sky is still bright 2w

» LOG IN to write comment.

orleeveer m o r n i n g 2w

» LOG IN to write comment.

orleeveer Candylanddd #vsco #vscocam #vscosg 3w
  •   clarerrac You're there alr?!!!! Wanted to text you to have a safe flight but guess it was safe afterall yayy enjoy!!! Post more pretty pictures :) 3w
  •   orleeveer @clarerrac Nope!! This is in sg!! Hahaha. Flying tonight :D 3w

» LOG IN to write comment.