» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 Man this shit hurt but I gotta be happy that @rajonrondo is about to contend for a championship again. You will be missed, and I can't wait to see you drop triple doubles in the playoffs this year. #RR9 1w

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 #flashback to a couple weeks ago wit my main people. Shoutout to my nigga @iraqsfreshest1 for coming out to boston and had to take him to good ole @bijou_boston of course can't forget my little sis @africalina243 get ur ass back from vacation ! #wealwayslooklikeacouplebutweaint #chaingang #chaingameonfleek #havallookhappyasshit #alinaislookingatadifferentcamera #shedontgiveashit 1w

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 #nohomo but I have been workin my ass off since about 8 months ago when I stepped on the scale and weighed 190 pounds which is a lot for my height. It's Payin off finally and I couldn't be happier. Still a long way to go! #fitlife #goals #motivation #offtothegym 2w

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 Last night on some real shit at the #celtics #lakers game with my nigga @iraqsfreshest1 #justdon #donc #givenchydon @donceoit #louboutin #spikes #pikpik 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Omar_elsherif91
omar_elsherif91 Good morning people 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Omar_elsherif91
omar_elsherif91 Thanks to the homie @donceoit for the over night delivery on this #dope #celtics #justdon hat. #givenchydon anyone looking for some hit this man up he will get you hooked up 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Omar_elsherif91
omar_elsherif91 Man I hate that I broke my patella today. No activities for a while for me. I'll bounce back tho ! Smh 1mon

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 What's everyone's New Years plan! I know for a fact a lot of you want to get out and have a good time but wait to the last second and end up staying home! Get your tickets now for the best party in the city. @bostonbrotherspromotions knows how to throw the best parties and would like you to join us to celebrate the New Year! Special host is @kellyolynyk of the BOSTON CELTICS! Contact me for details ! 1mon

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 Newest pair of #louboutins courtesy of my man @jokersmile appreciate the hook up bro! #pikpik on FLEEK! 1mon

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 DOPE picture from my cousins wedding 2 summers ago. This was a legit party and the best wedding I've ever been to. Love my fam and friends! 1mon

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 Last night, good seeing the bro @daflu22 always good catchin up. Can't forget @zeinahe_ aka big Zeus constantly talkin shit too. 1mon

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 #WCW goes to my home girl Diana Castravete who has no IG! Get on ur game gurl! 1mon

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 Great last month in DC with my fam @delilahrostom and @pharaoh_amo happy 23rd birthday yung buck and hope there's many more to come! #givenchyniggagodblessyou 1mon

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 #repost from my man @iraqsfreshest1 #dope night out in VA and the whole crew was rockin some #redbottom #christianlouboutins #fresh #fashion #yeeeeeeeeeeet get ur ass out to boston soon my nigga! 2mon

» LOG IN to write comment.

Mayfair Omar_elsherif91
omar_elsherif91 Me and my baby sister. She's better looking than me and I'm proud of it. But let a nigga try to say suttin!! @zeinahe_ #freshestsiblingsalive #givenchy #sockbunonfleek #nightoutindatown 2mon

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 Congrats to my mans @tomeemtk on his new spot @mist_va #dope ass spot bro. #givenchy #justdon #celtics #weoutcheaaaaa 2mon

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 Out here in Arlington va a few weeks ago with my mans @iraqsfreshest1 #offwhite #balmain #balenciaga #fashion 2mon

» LOG IN to write comment.

omar_elsherif91 Me and my nigga @iraqsfreshest1 on sum #fresh shit. My dude on another level doe, craziest collection of shoes I seen before! #louboutins #questions #adidas #dc #darna #shisha follow my boy! 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Omar_elsherif91
omar_elsherif91 #repost HOW WAS THAT NOT A FUBMLE FACE! #HTTR @unclejg8 this one for u bruh! 2mon

» LOG IN to write comment.