» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban excited about @ardell_lashes | Black Tie | collection and its hint of sparkle. Perfect for a signature look you can do yourself for that special night out! #ardell #lashes #sparkle #personalfav 22h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban | brow tips | someone asked how was I able to grow my eyebrows back in after a terrible hack job. It took some time but it is possible️I applied a few drops of CASTOR OIL every other night onto my brows. To help keep them nourished. I trimmed them often by brushing them upwards then using scissors to trim any excess. As your brows are growing in ONLY pluck any unwanted hairs. I kept them filled in using @anastasiabeverlyhills brow wiz pencil and dipbrow pomade. Which I continue to do. The only other person I let touch my brows is @vcfacebeauty because she is truly the BEST. I hope this helps ladies #browtips 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban | Hair Tip | brought to you by @garnierusa #fbf #hair #garnier
1.Towel dry hair
2.Add curl construct mousse 3.Dry with diffuser DONE
3d

» LOG IN to write comment.

  •   moigonzalezb Te amo 4d
  •   sveaaa.vdh like my last piccc i will like of yours4d
  •   jessicabanic Jessica you should try the app We365, it's all about challenges to change the world a little bit. Let me know if you tried it :) I love the idea of this app! 3d
  •   onemanboo Aloha Jessica .. can u ask crunk daddy to get me 7 tickets to vegas show. He offered staples back when. When I asked for back stage pass. Lol. . He knows well sort of ..lol . Me as Matrix ... I've sent a special eeeeeeeeeeee wave out for him .. God bless you both 3d
  •   onemanboo U talkn to me ..lol.. sorry I will never ever reveal anything that may misconstrue... bruno ... he is funny and friendly . Cuz I was a total stranger . See Bruno . No worries bt that back stage pass.. no big . I'm the Matrix so I would never tell. 2d
  •   onemanboo Oh. Lol. Ur his sister .. lol. Tht a fan of his .. just using the name .. well u can ask him .. unless I get a luau invite from u guys. Ya beautiful waihini could persuade me. . Haha .. miss hawaii ..aloha 2d
  •   onemanboo Umm . Guess I'm right . Ur not one of his beautiful sisters . I don't know he had so many . Ya Mahalo Bruno. Sorry Jessica .. for using ur insta 2d

» LOG IN to write comment.

  •   sasafifiya تيه هذي حبيبته @mahabanah 4d
  •   latinistafashionweek Would love for you to join us at LatinistaFashion Week in NYC on Jan 30 and 31 as one of our VIP guest! Let us know where to contact you to send a formal invite. 4d
  •   jaz_xox3 Pretty girl 4d
  •   mykingashton Me too @baconsyrup_ 4d
  •   _kaathhii97 Omg jessica you are soo beautyful I swear I love your hair they are so pretty. I never get my hair so pretty. Bruno is sooo lucckkyy with you and you are such an lucky girl.. i mean bruno is your boyfriend. Million of girls are jearlious cause you are so pretty and lucky. You are a good girl and you deserved bruno. Please be always there for him he loves you just the way you are 3d
  •   reggiemartin10 Beautiful 19h

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban #fbf Sooo It isn't an Ugly Christmas Sweater Party?? 1w

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban @opi_products "Dulce De Leche" 2w

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban One of the greatest feelings. 🚣#jetski 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban heart is incredibly full 2w

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban #fbf how cool is this!What a knockout my mother #family #forever 2w
  •   perladarkness Beautiful family! Take care of your parents Jess, we don't know how much time left together. Como dice Erick la familia es primero 2w
  •   codiecabral Oooooooohhhhh mmmmmmyyyyy Goodness! You are your mothers twin! You so much like ur mom!! I am getting a kick out of this! Holy crap! 2w
  •   officialjessicacaban @codiecabral I know it's pretty weird and awesome 2w
  •   mishymilk @who's older you or your bro? You look just like your mom . I mean soo much how wild ! Cute fam photo 2w
  •   tiarabella_fans Jessica why you say and is considered Latin if you were born in New York City? 2w
  •   thehernandezfamily_ I love you so much I know you don't know me but I hope one day you'll notice me @officialjessicacaban 2w
  •   lucelian_ 🐄ban 2w
  •   _camilla_franca_ Desde Pequena, A Coisa Mais Feia Do Mundo 1w

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban LA Street Art. Reminds me of home 🚖 #graffiti #chunchunadventures 2w

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban "got chucks on with Saint Laurent" celebrating!!!!!! #uptownfunk #TopsHot100 sooooooo proud#welldeserved #hooligansdontplay 3w

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban But first things first.... #2015reads #solobookclub 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

officialjessicacaban "What chu wanna watch?" #geronimo @tiarabellaaa 3w

» LOG IN to write comment.