Normal Dj Amane
of_miceand_dj My #MCM @5w0rn1n is of course my bby face #septum #babe #bandT's 2d

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj Its cool enough to wear my #alltimelow baseball T 6d

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj Team Rocket's blasting off again #pokemon 7d

» LOG IN to write comment.

Normal Dj Amane

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj More #throwbackThursday eatin chicken since '96 #iwaskindacute 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj #WCW Friday a tattoo artist who is known for being on the show #tattoosafterdark and also known for really awesome tats #tattooartist #tattoo #tatmeplease @friday_jones 4w

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj #MCM i mean what can i say? Jeremy McKinnon is adorable. #adtr #JeremyMcKinnon #Bae 4w

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj Shoutout to being blonde again #septum #rebelwithoutacause #supaswag 1mon
  •   pattitriciaa We're twins dude lol I'm blonde toooooo kinda haha 1mon
  •   of_miceand_dj @pattitriciaa fo real?! Since when?! This is weird its like we are connected 1mon
  •   pattitriciaa -_- do you follow me or not lol 1mon
  •   of_miceand_dj You mean like stalking? Nah you like to hike mountains and shit and i like staying inside 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Dj Amane
of_miceand_dj These are a lot of buttons for no reason #crying 1mon

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj Its time for the ultimate shitstorm i need a friend and a teddy bear!!! #silenthill #imgoingtoshitmyself #someonehelpsos #imnotready #imsoscared #pyramidheadisgoingtoeatme 1mon

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj So i didnt know this was a thing at apple bees 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   wearetpp Hey! Check us out, you may have seen us promoting at this year's Warped Tour? 1mon

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj Here comes the sun
I actually took this omg #IAmAProffessional
1mon

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj #WCW @jessbowen the drummer for @the_summer_set seriously she's like one of my favorite people. Cant wait to see them in concert again! 1mon

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj Well this finally happened... #septum #piercing #myfacehurts #ItsNotReallyAStaple 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   naveedilm Have the same shirt :D 1mon
  •   of_miceand_dj @naveedilm omg!!! Did you get it at warped!!!! 1mon
  •   naveedilm Yep :D Btw if you like MIW, you'll like my solo project In Loving Memory. Please check it out on my profile 1mon

» LOG IN to write comment.

of_miceand_dj Took Ereyna's pup for a walk and she's fat! 2mon

» LOG IN to write comment.