Normal Nur Azaliah Auji
nurazaliahauji Hiii nama saye Ateh 1w

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Happy birthdayy ayong titi. 1w

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Haiyaaaaaaakkkk 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji #tb final illustration. 2w

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Orang g beli baju kite g beli aiskrengg 2w

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Gulai poyok ikan patin fiuhhhh untung mk org perok 2w

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Hmm..rindu ciked je...ciked je 3w
  •   nurazaliahauji Hhahaha dialog kat pantai ni wehhh.igt tak kite pegi cari kain malay costume ni.hewhewhew.hmmm sentap tapi tak ngs!!!kuat kuat @rashidmoshi 3w
  •   rashidmoshi Hahhaaa babi lah auji kenekan aku balik lah ni??? Hahhaaaaaaa kau cabut lari dr kamdar! 3w
  •   nurazaliahauji Hahaha org kamdar tu bodoih.letak harga murah kat kain mahal mmg lari laaaa.haahahahahhaahhaahah.dah lari kunci kereta kat loco.puih puih.hahahahah @rashidmoshi 3w
  •   izsbeean Pm gigi @amirafai hehe 😬😬 3w
  •   amirafai Ololololoo. Sebenarnya saya rindu jaja hahaha 3w
  •   amirafai Eh eh mane bole hahahaha @izsbeean 3w
  •   hijabgroove Halo kak, lihat2 koleksi hijab motif keren2 yuks 3w
  •   simplybeautysweety Nice pic :) 3w

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Sexynyee ikan ni.mmm 3w

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Steamboat 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Nur Azaliah Auji

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Paling rindu nak menjahit kat mesin ni.duduk pulak tepi wawa sambil tu buat ketupat.makan sambil menjahit.datang studio kena awal sbb nak cop mesin.lepastu rebut mesin dengan student lain.berebut kerusi biru dengan student lain(paham jelaa) hahahahaha.kalau student lain amik kerusi! Dia takde kite kebas balik.kena curi tapak mesin semua sebab cop mesin.hmm.padan muka.hahah.kena marah dengan en alias.puih puih.tapi lama lama baik jugak en alias ni. (sebab bagi jarum mesintebal je)hahahaha.ok rindu bengkel. 4w
  •   najwaislhdn Hahahahaha kaaann! HELLO KERUSI BIRU KITA JE PUNYA! Hahaha mmmmm macam nak mention je nama org tuu yg selalu buka bengkel khas untuk auji. Haha 4w
  •   raihanayzd haha tak dapat mesin confirm balik komplen :p 4w
  •   nurazaliahauji Hahahahaahahhahaha hana yang balik tu pasang telinga dengar balik apaa yang berlaku kat studio @raihanayzd 4w
  •   raihanayzd haha padahal dia yang dok bebel kat kita hahahaha 4w
  •   kimdahman Kekasih en alias rupenyer ahahah 3w
  •   nurazaliahauji Hahaahahhahahaahahahha!!! Haippp jangan bagitau org @kimdahman 3w
  •   marissamohamad Rindu dduk sebelah auji.. pastu dgr rintihan auji.. marissa yg tukang pin baju auji.. tp kejap2 hilanggg hahahahhahaah 3w
  •   nurazaliahauji Marissa yg pembantu auji tu...hahahhaha.marissa yg akan ada kalau disaat saat auji perlukan pembantu untuk pegang kain masa jahit.babhahahh.dh macam couture sangat.hahhah @marissamohamad 3w

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Alaaa payung bertukar alaaaaa balaaa pelakon utama @rashidmoshi & @najwaislhdn 👭 4w

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Terima kasih mak belanjeeeee~ 1mon

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Rinduuuuuuu :'( 1mon

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Byebyebye mokk.yang ni kena rindu lebih sebab nanti takleh gadoh dah kalau jauh.hahahaha.tccare love :') 1mon

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji #tb my supermodel @anarajadiana thanks for making my dress look prettier.. :* 1mon

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Morning 1mon

» LOG IN to write comment.

nurazaliahauji Alhamdulillah I made it through this final semester. Without my friends support I couldnt achieve this far enough. Muahxxx to 5E and miss RAFIDAH 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.