neisym This babe. 2w

» LOG IN to write comment.

neisym Seagull Rivals 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

neisym Barkley 4w

» LOG IN to write comment.

neisym kiss the nearest boy. 1mon

» LOG IN to write comment.

neisym surprise my love! 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon neisym
Normal Denise
neisym Emma. 1mon

» LOG IN to write comment.

neisym MJDC 1mon

» LOG IN to write comment.

neisym This time last year I was partying it up in San Francisco celebrating the 4th of July with this beautiful girl..a year later and I'm happily celebrating the engagement of Kristy and John ️ couldn't be more happier for the both of you! Love you guys 2mon
  •   eriqm06 Awe congrats to her. Please tell her hi for me! Miss you both so much! 2mon

» LOG IN to write comment.

neisym Jon Snow staring deeply into my soul 2mon

» LOG IN to write comment.

neisym what winter? 2mon

» LOG IN to write comment.

neisym House of Stark 🐕 #GettinMyNerdOn 2mon
  •   neisym Haha good luck @justaboy 2mon
  •   neisym Were you successful? @justaboy 1mon
  •   justaboy @neisym unfortunately not. got there at what I thought was a decently early time before opening but unsurprisingly the line was already ridiculous 1mon
  •   neisym Ha damn what hour of the day was that? @justaboy 1mon
  •   justaboy @neisym around 8 which was a feat in itself for me on the weekend. you were crazy lucky to get the pass. 1mon
  •   neisym Fark people are dedicated. I'm hoping next time there's another GoT exhibition they'll be a little more prepared in accommodating for expected crowds! @justaboy 1mon
  •   justaboy totally! I mean who would have thought that a free exhibition about the most popular show in the world would have been so... popular? totally caught everyone off guard #ohmysweetsummerchild 1mon
  •   neisym Hahaha spot on. @justaboy 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

neisym Our Little Miss Miss is 1 today!

Happy 1st Birthday Olivia

Na-Neise loves you so much! Don't grow up too fast
2mon

» LOG IN to write comment.

neisym Breakfast smiles with @_biancaxbee #JokesItsLusttforlife 2mon
  •   _biancaxbee What are u talking about? That's seriously us. Who took the photo? Them paps are always following us ugh. 2mon
  •   neisym Such a wonderful breakfast this morning wasn't it babe @_biancaxbee 2mon
  •   _biancaxbee Yeah I loved it! Thanks so much for inviting me! Def gotta go back for the chocolate croissant! 2mon
  •   jar1gram Who was I with today then?!?!? 😑 @_biancaxbee 2mon

» LOG IN to write comment.

neisym My one and only 2mon

» LOG IN to write comment.

neisym 2mon

» LOG IN to write comment.

neisym hipster hoes 2mon

» LOG IN to write comment.