Lo-fi Nathan Koepsell
nat3dawg Today my heart is truly broken. Had to put two great dogs to sleep who will be forever missed. Buddy (left) our lizard killing machine, and one who always barked at our pool shark. And Sammie (right) who was sweet, and the best guard dog. #rip #alldogsgotoheaven #thisweeksucks 3d

» LOG IN to write comment.

nat3dawg Niko was so sweet, and smart! Everyone loved her! Burying her wasn't the way I planned spending my birthday, but I will miss her dearly! Now Niko and my baby girl Charlotte can hang out again. #rip #dogsgotoheaventoo 7d
  •   nat3dawg Yeah she most definitely is! No problem.. Was much more important to be there! Thanks brotha @csteezy91 7d
  •   csteezy91 When you get home we will have a beer I already gave her some 7d
  •   nat3dawg For sure! Cheers to her! I'm having one for her now @csteezy91 7d
  •   csteezy91 And cheers to you its your birthday 7d
  •   letsgetwaxxxy Sorry for your loss. Hope you have a good birthday though 7d
  •   whatsup_im_jon Awww Bro, real sorry man. All dogs go to heaven always! I'll cheers to you and her on your bday right now from London! 7d
  •   kell_a_rita So sorry!! 7d
  •   candynm28 Dislike 7d

» LOG IN to write comment.

2mon nat3dawg
Ludwig Nathan Koepsell
nat3dawg Let my sister do work on my teeth today.. Can totally say I need a teeth clean when compared to hers @brittneyko #futuredentalhygienist #loveyou 2mon
  •   jiseljade You're a cutie 2mon
  •   projectofpat I'm in in town,Redlands at Darby's come have a beer 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   smilywelshgirl Come to Adelaide , it's boiling hot at the moment! 3mon
  •   douglefresh I had a black lab German short hair pointer mix and a yellow lab when I was a kid... This jus brings back memories! 3mon
  •   nat3dawg Haha I'll pass. Rather be cold than hot lol @smilywelshgirl 3mon
  •   nat3dawg Awe man they the best! And you know! Happy birthday man! Hope all is well! Go pack go!!! @douglefresh 3mon

» LOG IN to write comment.

nat3dawg No better way to keep a beer ice cold! 😎 #snow #gopackgo #newyears #beerisicecold #yucaipa 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon nat3dawg
Normal Nathan Koepsell
nat3dawg The Koepsell and Victoria family wishes you all a Merry Christmas!!! #merrychristmas #familyforever #myboybruiserwishesyouguysthesame 3mon

» LOG IN to write comment.

4mon nat3dawg
Normal Nathan Koepsell

» LOG IN to write comment.

4mon nat3dawg
Normal Nathan Koepsell
nat3dawg Beer on ice selfie because I do what I want! Happy turkey day ya'll! #happythanksgiving #beerselfie #icecold 4mon

» LOG IN to write comment.

nat3dawg Went for a cruise 😎 | @csteezy91 #harley #bobber #oldskool #iwant 4mon

» LOG IN to write comment.

nat3dawg So I wanted to cook a tostada casserole for the first time, but forgot the tortilla corn chips at the store. Asked my momma to stop to get some, so she comes home with Fritos corn chips... Yet, still came out bomb 😎 #improvise #damngood #menthatcancook 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon nat3dawg
Normal Nathan Koepsell
nat3dawg Back porch view with a cold one in hand #sunsetshit 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon nat3dawg
Normal Nathan Koepsell
nat3dawg Even though we lost, it was a fun game to be at! Kings fans aren't so bad! Also, Bruins and Blackhawks fans which have no business here to begin with... Ha ha ha #eatsleepbleedhockey #letsgoducks #ducknation #anaheimducks #lakings #selfie #whitneysfirsthockeygame 4mon
  •   nat3dawg Hahahaha don't worry... I don't want him.. He's a Bruins fan. I got my woman... At least she's a ducks fan lol @nicoleduggan 4mon
  •   nicoleduggan Hahaha nice!! Aww that's cute @nat3dawg 4mon
  •   nat3dawg Haha duuuuhhhhh! All day every day!!! why weren't you at the game with your man?? @nicoleduggan 4mon
  •   nicoleduggan I ditched him for Vegas @nat3dawg 4mon
  •   nicoleduggan Was he behaving himself while I was away?! Lol 4mon
  •   nat3dawg Hahaha that's a better deal! Seemed like it to that he was! But only saw him after the second period on my smoke break and that picture with wasn't really planned. Drunk kings fans. Your boy and I haven't really met. Just know know of him because of your pictures you post haha @nicoleduggan behave yourself in Vegas 4mon
  •   romalscott No...we aren't that bad! I keep telling your mom that. 4mon
  •   nat3dawg Haha fans aren't bad but the Kings will still be queens to us jkjk @romalscott 4mon

» LOG IN to write comment.

5mon nat3dawg
Normal Nathan Koepsell
nat3dawg Tonight I made the corporate decision to myself that I can still cook delicious dinners 😎 #bombdotcom #hockey #coorslight #kcco #booyah #snapchat #doinitright 5mon
  •   sharp_harvee #GoKingsGo !!! 5mon
  •   nat3dawg Queens blow! Go ducks!!! @i.sammi 5mon
  •   xstayliftedx End the night with pornhub. Haha Fasho 5mon
  •   sharp_harvee It's ok to be in denial ;) 5mon
  •   nat3dawg Woooo haven't been on there in awhile now lol @xstay_liftedx 5mon
  •   nat3dawg Not even close to that... Even if we do lose tonight which I'm sure we won't... I'll get to see ducks smash the queens in person in their home rink on Saturday @i.sammi 5mon
  •   sharp_harvee I might be able to go if my brother lets me steal one of his tickets! 5mon

» LOG IN to write comment.

nat3dawg Because he isn't photogenic, I made him smile to the camera anyway #pitbullawarenessday #dontbullymybreed #pitbull #mansbestfriend #lookathismuscles | Photocred: @whitmonster77 5mon

» LOG IN to write comment.

6mon nat3dawg
Normal Nathan Koepsell
nat3dawg Something is wrong here, I believe.... #bumperstickersmissplaced #kcco #thingsyouseeinlatraffic 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon nat3dawg
Normal Nathan Koepsell

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

6mon nat3dawg
Normal Nathan Koepsell
nat3dawg People say the best things in life come unexpected. I believe this to be true now that I have her! #luckyman #thehighlife #beachcamping @whitmonster77 6mon

» LOG IN to write comment.

nat3dawg Getting some swings in at the range before tomorrow's round of golf 😎️ | Photcred: @whitmonster77 #golf #lovegolf #golfshit #letsplay #swinggreat #sunsetshit 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon nat3dawg
Normal Nathan Koepsell
nat3dawg Hole 18 at Calimesa country club with the old as dirt step-dad. 😛#nevergoingbackthereagain #golfshit 7mon

» LOG IN to write comment.