nailzsf For sale are 2 Krooked Dan Drehobl boards from 2003. These have been sealed and boxed up since their production date. Both boards are in mint condition and are shrink wrap. Buy both or just one. DM me with serious inquiries 6h

» LOG IN to write comment.

nailzsf Up for sale and priced to move. 3 Krooked Mark Gonzales decks from 2003. These have never seen the light of day until now. They have been sealed and boxed up since their production date. All 3 are in mint condition, shrink wrap and have the stickers and zine included. Buy all 3 or one or two. DM me with serious inquiries . 6h

» LOG IN to write comment.

nailzsf @toy_collector_australia @mychehowe @jacobrosenberg @dnutz37 Anyone know what this lil bugger's name is? 1d

» LOG IN to write comment.

nailzsf John Cardiel, Jason Jessee and Amber Graves. Art by @toddfrancisart Moish and @toddbratrud for @antihero18 and @consolidatedskateboards 1d
  •   nailzsf @zetchy Yup, the one on the far right 1d
  •   sketch_and_destroy Sup Terry. You ever find that Indiana Jonas deck? 1d
  •   nailzsf @sketch_and_destroy I haven't made it back to NY yet 1d
  •   sketch_and_destroy Oh yeah that's right you mentioned that a while ago 1d
  •   zetchy Was gonna ask if you'd sell it. Then I saw you have the artwork bastard lol. What don't you have haha 1d
  •   nailzsf @zetchy I've been working in the industry for the last18yrs, so over time I've acquired a lot of shit. 1d
  •   zetchy @nailzsf insane dude. Well it makes sense you have it all. Any other bratrud decks you'd be willing to part with? 1d
  •   nailzsf @zetchy Yeah I have a couple that I'd let go of for sure. I'll look through and see what I have 1d

» LOG IN to write comment.

nailzsf My favorite Guy Mariano board by Girl from 96. Above is a pic of @mlohrman from "The Sitiches" and to the right is Rancid from a SOTY party several years back at the Great American Music Hall. 2d

» LOG IN to write comment.

nailzsf Anti Hero Tim Upson from the "Casting Call" series from Summer 02. 3d

» LOG IN to write comment.

nailzsf "Have you seen him" Tim Upson for Anti Hero from around 2002. 4d

» LOG IN to write comment.

nailzsf Black Label Kristian Svitak 15yr anniversary model with one of Jeff Grosso's old classic graphic on there. 7d

» LOG IN to write comment.

nailzsf Danny Way Bat model on Alien Workshop graphic by @pendledon 7d

» LOG IN to write comment.

nailzsf In honor of Mike Carroll's NerfDay here's a couple repeat offenders. 1w

» LOG IN to write comment.

nailzsf John Cardiel "Weapons Series" by Anti Hero, from late 2000 early 01. I'm pretty sure that these were some of the last boards that were silk screened through Print Time before everything changed to heat transfers. The paint is so thick on this board. 1w

» LOG IN to write comment.

nailzsf The missing link. Anti Hero team board from the late 90's. @blkprjkt @toddfrancisart either of you know who did this graphic? 1w

» LOG IN to write comment.

nailzsf My last post was for the 80's, here's some early 90's All Stars. I've posted this pic before but it was low quality & blurry. Here's a cleaner version. Some of these boards have changed hands and others are still in my hands. 1w
  •   richschroeder Love all of them, but️ that Agah 1w
  •   tico.324 Had 2 of the Rocket Queens. I love that board!!!! Wish i had one now to skate 1w
  •   avacadomaine @bobshirt we may have to chat about that sheffey haha 1w
  •   quinntet77 I really wanted the Rocket Queen, but my dad made me get the TG Native American slick cos he thought it would last longer.. And it did, 4+ months I had it for! Still want the Rocket Queen tho.. 6d
  •   bpsw4life Do you still have the Think? @nailzsf 4d
  •   nailzsf @bpsw4life Yeah I still have it 4d
  •   bpsw4life Cool..the shape on the Rocket Girl is magnifique! 4d
  •   nailzsf @bpsw4life The rocket queen has the most extreme football shape I've ever seen. Wicked small nose and tail that pointy and tapered and really wide and flat in the middle. Sums up early 90's football shape perfectly!!! 4d

» LOG IN to write comment.

nailzsf A couple of classics sitting in the corner. 1w

» LOG IN to write comment.

nailzsf Danny Way, Alien Workshop from around Summer of 03. 1w

» LOG IN to write comment.

nailzsf Boards come and go pretty frequently, but I find the ones that usually stick around are the ones that have an amazing silk screen job. This Foundation Frank Hirata from 94 is a great example of layering and multiple screens. Safe to say it's not going anywhere. 2w

» LOG IN to write comment.

nailzsf Keeping up with my last Tony Hawk post, here's his Claw graphic from 89. I cut this out from an old t-shirt that I had in high school. @seancliver did you do this graphic? 2w

» LOG IN to write comment.

nailzsf I was never a big TWS fan, but this Tony Hawk cover from 86 has consistently been in my top 10 all time favorite covers. I only have two favorite TWS covers and the other is Markovich kick flipping Carlsbad gap, which is also highlighted with pastel colors. See the connection? 2w

» LOG IN to write comment.

nailzsf Part 2 of the "too much time on my hands" hand board series. The good thing about the early 90's was that you were allowed boldly allowed to rep other companies and no one said shit. Putting another companies sticker on your board wouldn't fly today. 2w

» LOG IN to write comment.