muzikbox #freeGenome @jochy04fxs shoulda coulda woulda! thanks for keeping it real bro! 2d

» LOG IN to write comment.

  •   wreckitwralphy Sick 2w
  •   drakepowers41 Seen your whip parked at the end of the 78 in oceanside. Clean ride 1w
  •   muzikbox Appreciate it! @drakepowers41 you have a sweet ride yourself 1w
  •   drakepowers41 Thanks man! My brother has a forester same model as yours. Did a turbo swap on it and everything. foresters stay winning 1w
  •   muzikbox Nice! I'm working on that myself. Also doing the 6 speed swap. @drakepowers41 1w
  •   drakepowers41 Haha so is he! Eventually when he gets the money for it. My cars a lease so no mechanical stuff for me hah, just wanna throw it on bags 1w
  •   muzikbox Nice man! Looks clean! @drakepowers41 1w
  •   _ladonna21__ 1w

» LOG IN to write comment.

muzikbox With the bride and groom. Thank you Mr and Mrs Lozano for making me part of your very special day! May God bless you today and always. #TheirHappilyEverAfter #TheyTiedTheKnot #LozanoWedding 2w

» LOG IN to write comment.

  •   wreckitwralphy Awesome! 4w
  •   szmotorsport Nice pic! 4w
  •   wuhsadneh I completely understand cars and the physics behind how they function/perform. Any stock vehicle, off the lot, wouldn't ever call for an octane rating that high. Even done up STI's wouldn't perform better with the juice. The compression is far too low and the race fuel would actually be counterproductive. Unless your full stroke compression is high, 87-92 would suffice (based on what tune you're running). 4w
  •   muzikbox Conetely agree with you @wuhsadneh I got a few suspension upgrades in the works then I'll be looking into the engine. Ain't trinna build a race car but something fun to drive for sure. 4w
  •   muzikbox *completely 4w
  •   wuhsadneh Well @muzikbox, you own a Subie, so the fun part is definitely there. Keep the wag fresh, my man. I dig it 4w

» LOG IN to write comment.

  •   blakeat86 @muzikbox last time I went to subaru they were looking at my car like wtf haha 4w
  •   muzikbox I got a similar reaction lol I went to two one I just showed them a picture and the second one the parts reps came out lol @blakeat86 4w
  •   blakeat86 I love the reaction haha. I ordered my sports bumper the guy told me it wouldn't fit. I was like ok just take my money. 4w
  •   muzikbox LMAO I just went to order a set of STi lateral links and a SPT lower H brace and he was like what years your STi? @blakeat86 I just found a sports bumper for $60 just needs paint! 4w
  •   muzikbox Dealer wanted $200 and $340 for a sports grill! @blakeat86 4w
  •   blakeat86 @muzikbox I paid 180 I think. I just blacked out my stock grill for $5 lol 4w
  •   muzikbox HaHaHa! I did the same thing for mine. I'm picking up the front bumper in a few weeks from a guy in Southern California lol @blakeat86 4w

» LOG IN to write comment.

  •   geebes2112 Needs more high. 1mon
  •   red_flare_graf Def mo high. 4w
  •   muzikbox Currently lower than stock and you might see it lower in the near future but I'd love to lift it too. I'm sure I'll get to in sometime. I'm keeping her for a very long time @geebes2112 @red_flare_graf 4w
  •   geebes2112 I'm really undecided too. I want to raise mine right now, but also would love it lowered 4w
  •   muzikbox @geebes2112 I think I'm going low for now then might raise it up once ice put some miles on the car and I don't give a shit about damage anymore lol my car is pretty clean and dent free so I think I'll go low for a bit then go from there since I'm already half way there lol 4w

» LOG IN to write comment.

1mon muzikbox
Normal Alex Espinoza

» LOG IN to write comment.