mrkentucky24 Luigi most be that rich guy Chris brown was talking about!!... #PictureSpeaksVolumes #TrustNoOne 1w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Can only respect his grind to get back on this field again I'm ready for this training camp to start.. WORK #Cleveland #Browns 1w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 I can rock w em 1w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Boom got the handshake I can die I happy man now! 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Who wasn't gonna see lebron??! 1w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 No flex !! @reneee28 this made my days such a little g! 1w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 It takes a special kinda person to like foams and an even more special person to pay 250 for them boys! I can't do itttttttt tho #foams #foamposites #nike #kotd 2w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 2w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Who saw b ham tho!!! @bengals sign him up him n gio can do work! 2w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Thank you bigger man regarding decision to overlook the negativity from when he left... I can cry right now jk but A HES BACK!! And I can watch every game on fsn again!! 2w
  •   chozeycho @mrkentucky24 I have respect for him now 2w
  •   mrkentucky24 Regarding x that 2w
  •   ky_very_own12 You ain't kidding..I know you're crying your eyes out lol I'm just excited to start movin all this Cleveland Lebron shit and make this money ha ha 2w
  •   mrkentucky24 @ky_very_own12 I'm hurt cuz I went to the Adidas tent sell and passed up all the clev track jackets they were like 15 dollars MANNNN 2w
  •   ky_very_own12 Hahaha well it's okay bruh..just cop all Cleveland stuff on the 50! I think I'm more happy for you, then anyone else! 2w
  •   kaleb_andretti U said u wanna get season ticks package?? Im on 2w
  •   jakereinhart3 Excited! ! Back home in Cleveland where he left all the fans that really knew him growing up as a kid now the only reason he is back is because the money. .... Not because the city, are you crazy? Unbelievable that these so called fans "love lebron" just remember if Cavs would not of made cap room, your idol would be somewhere else. No more rings for lebron 2w
  •   usernameyes1 I say welcome back yea he should have never left but face it the dude is a phenomenon an with that said every team an fan want them to play for them so we lucky to have dude back its all good #nohardfeelins 2w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Take it back to when young boy got drafted.. The left side posing like they going to prom man He went thru some things to get here ppl will never kno!! we went down to western ky to a game stood outside for a good 2 hours after the game waiting for the coach then another 10 min cuz he was scared to walk n there to introduce his self then he finally went in there gave him his highlight tape and everything.. This was on a Saturday coach got fired that Monday all that for ntn!! will never forget! #tbt 2w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 So if you live in nky/Cincinnati you've seen 100 post of the sky but this is by far the best pic I've seen by @localsbargrill 3w
  •   missblissxoxo I just posted one too lol that ish is crazy 3w
  •   miss_ewell I was seriously mesmerized when I walked outside lol. This is a beasty pic though!! 3w
  •   mrkentucky24 @missblissxoxo @miss_ewell it was like yellow lol haven't seen that ever weirddddd 3w
  •   dbrayyy yes. they win. 3w
  •   mrkentucky24 @dbrayyy lol crazy pic! 3w
  •   miss_ewell It looked like you had a pair of those yellow safety glasses on when you walked out haha 3w
  •   bee1975 Seriously scrolled thru and saw prolly no less than 10 sky pics. Amazing! 3w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 go ahead switch the style up
If they hate then let them hate and watch the money pile up #Ralphlauren #vans
3w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Nada.... Zip... 3w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Successful 4th weekend kicked it w them boys for damn near three straight days.. We can't kick it 7 days out the week all day everyday like hs no more! 3w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Gator selfie lol 3w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Only thing on my mind is poison ivy 3w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Lil dom ain't want none! 3w

» LOG IN to write comment.

mrkentucky24 Lovely day to rock em for the first time!! If y'all know anybody that customizes let me know cuz that cement part is ug to me! 3w

» LOG IN to write comment.