•   jontenpls Oh what the fuck hahahahaha hell nah gonna blow some shit up! 3h
  •   mrjaydm_photo @jontenpls shit fuckin crazy bro. When it start smoking i rush in the back and dumped that shit 3h
  •   jontenpls What the fuck did you put hahahaha 3h
  •   itsxlloyd Vape lol 2h

» LOG IN to write comment.

  •   renzo_lou bro i owe you and mark the biggest thanks. yall gave me a shot and never once doubted me. yall really put me on and now im just out tryna continue doing what i love most 4d
  •   mrjaydm_photo @renzo_lou u welcome bro. I'm glad that I help u some how on the photography stuff. I'm proud of u 3d
  •   phrases8window xoxo 3d
  •   wouterboerphoto Great! 2d
  •   wendy.giovanna My home 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   chompedsd Boo. 1w
  •   _tadokiari It's been 1 year on recent one and three on the other of mine and I'm going crazy getting both back on as permanently as possible lol 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.