mooonoz With the #BattleBuddy Mendez @ our Holiday Party over the weekend. 1y

» LOG IN to write comment.

2y mooonoz
Normal Carlos

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mooonoz Doing some #SundayCleaning while watching #TalladegaNights. "Old man, I'm gonna come at you like a spider monkey!" #Glock #Glock19 #Guns 3y

» LOG IN to write comment.

mooonoz A few #Paracord bracelets I've made. After all, they say idle hands are bad. #550Cord #ParachuteCord #SurvivalCord #Cord 3y
  •   mooonoz @elperalta Lol. Okay cool. I'll give you a homie discount; $9.99. Haha. I'm making Lisa a dog collar too. I need to come over so I can measure it out and finish it. 3y
  •   mooonoz @elperalta Yeah, maybe I will... maybe. 3y
  •   rekrab84 @mooonoz love the thin blue line one 3y
  •   mooonoz @adamsappl Thanks. That's one I wear on a daily. 3y
  •   rekrab84 @mooonoz good man! 3y
  •   g.two These are legit. If u down to make me some and ship them to Reno for me, let me know. I ain't gotta problem with paying for shipping and all that 3y
  •   mooonoz @2nipples Shoot me an email. c2munoz@yahoo.com 3y

» LOG IN to write comment.

3y mooonoz
Normal Carlos

» LOG IN to write comment.

mooonoz So after almost five hours, the stippling is finished. Not too shabby for my first time. #BeforeAndAfter #Stipple #Stippled #Glock #Glock19 #Guns #Custom #Customization 3y

» LOG IN to write comment.

mooonoz My current view. The Mix Lounge at 'The Hotel.' #LifeIsGood #LasVegas 3y
  •   ryze_702 Niiiiice that's where we're having out Yums party 3y
  •   mooonoz @ryze_702 Nice. This place is pretty 'laxed. Probably one of the better lounges in town. 3y
  •   mooonoz @astatuz Most def. 3y
  •   yannickvd Mix is awesome, both the bar and the restaurant 2y

» LOG IN to write comment.

mooonoz Ha, this is great! Hope to see Steve Nash get a ring in L.A. #LA #Lakers #SteveNash #NBA 3y
  •   djexile lol 3y
  •   mooonoz @djexile Lol, man I can't wait for the season to start. 3y
  •   djexile Yup but the gay ass heat picked up everyone 3y
  •   mooonoz @djexile Yeah. I can't believe they have Ray Allen now... crazy! 3y

» LOG IN to write comment.

  •   m_dot80 Classic 3y
  •   bella_jolie24 @mooonoz you told me in 6 grade your favorite car was a "Viper"? Lol 3y
  •   mooonoz @bella_jolie24 Lol. Wow, I can't believe you remember that! That's crazy, haha. Well, in 6th grade I didn't know any better. Although, the Viper is still an awesome piece of work. 3y
  •   bella_jolie24 @mooonoz hahaha yes I remember the little stuff lol 3y

» LOG IN to write comment.

mooonoz My Kryptonite; #BudLightLime #Beer Ahhh! 3y

» LOG IN to write comment.

mooonoz #Music; the best drug. 3y

» LOG IN to write comment.

mooonoz These colors don't run. America, f*ck yeah! #MemorialDayWeekend #USA #RedWhiteAndBlue #AmericanFlag 3y

» LOG IN to write comment.

mooonoz Good morning Las Vegas! This morning's #coffee. A #CupOfJoe for the Joe. #GreenBeansCoffee 3y
  •   ericablondie aww I love you mug & I love the emails I get back from them. Haha I alway send blonde jokes on them haha 3y
  •   mooonoz Haha thanks, this mug has history. 3y
  •   prestonthegreat Nice. I wish that I had bought a green beans mug while I was over there. 3y
  •   mooonoz @prestonthegreat I think they sell them on their website as well. I've bought coffee from the site once, I think I remember seeing the mugs for sale there. It won't be from your tour but still, an awesome mug. 3y
  •   prestonthegreat I'm 3y
  •   prestonthegreat Damnit. I just got a new tablet, and I'm still getting used to the keyboard. What I meant to say is that I'm sure I'll be going back before I get out. 3y
  •   mooonoz @prestonthegreat Good luck, keep your head low brother. 3y

» LOG IN to write comment.

mooonoz Killing #zombies. Well, paper zombies that is. 3y

» LOG IN to write comment.

mooonoz One of the many signs we have at work... I want it! #awesome #sign 3y

» LOG IN to write comment.

3y mooonoz
Earlybird Carlos
mooonoz :D I love #guns & #coffee 3y
  •   bella_jolie24 This is Badass!! Lol @mooonoz 3y
  •   mooonoz I know right! I made the mistake of checking their website out, it's gonna cost me. They have t-shirts & stickers & a few other cool things. 3y

» LOG IN to write comment.

mooonoz 'Cough Syrup' Good song, great album, better artist. Definitely a new favorite band, #YoungTheGiant 3y
  •   forever_nessa @mooonoz they've been my fave band since foreeeeeeever , before they became known lol :) 3y
  •   mooonoz I recently found out about 'em, they're really good. 3y

» LOG IN to write comment.

mooonoz She's a beauty. Chitty chitty bang bang. #glock #glock19 #guns 3y
  •   eliseoooo I want to shoot her so bad! lol 3y
  •   mooonoz Haha. So do I. It's been a while since I've put some rounds through her. Lol. 3y
  •   slickrick60 @mooonoz thts my babe rite there tell her I miss her lil loud ass;-) 3y

» LOG IN to write comment.

3y mooonoz
Normal Carlos
mooonoz Listening to @ryze_702 's new mixtape. Support local music! Good job Ryze, start true. 3y

» LOG IN to write comment.