Video Mo Mo

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mogolden78 I gotta know if ish jump off I ain't the 1 who gone be defending us!! 3h

» LOG IN to write comment.

Video Mo Mo
mogolden78 Dying 3h

» LOG IN to write comment.

mogolden78 You not ready 4 all o dis right hurr!!!!! #family #sisters #weddingflow #MSK 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 @boggszy aka Uncle Jimmy! 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 She get it from her momma #wecuttinarug photo courtesy of my sis @mrs_milligan_fierce 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 It's called a tulle skirt bc I don't have big girls up top and was trying to be conservative bc normally id wear it around my waist showing my stomach...SO THEREFORE FOR THE RECORD I AM NOT PREGNANT! NO MORE BABIES COMING OUT THIS HERE OLD HEAD #imaginethatha 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 My youngins!!! 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 My other sis @mrs_milligan_fierce always ready 4 a pose! 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 Smh it's only the beginning!!! God help us 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 My 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 This wasn't planned...great minds! 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 Brother & sister 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 My sis @prazizwatido pre wedding bridal suite...yep I stole this pic from @zaynanairei lol! #mr&mrsallen 2d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 Man @inner_beauty_out made me dig thru the crates for this pretty face selfie challenge. You wouldn't really know I secretly HATE pics but I take them every now and then. Probably the most confident I've ever been in 36 years with my looks and pics don't do justice as seeing all o dis in person lol j/k but I embrace my chicklet teeth, Sicilian nose and everything else that I was blessed with! Now I nominate @foxy_brown1124 @zaynanairei @salw812 @shaymonaenae @arie_pharmd @nikizon @storm2100 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mogolden78 He's so full of personality #tbt 4d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 TBT Kaiden Micai Brooks 4d

» LOG IN to write comment.

mogolden78 Not a fan of Loubs but these babies right hurr smh!!! 4d

» LOG IN to write comment.