» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mizzrichell It's been a minute since I've whipped something up... #shellskitchen #steakandeggs #steak #friedrice #shrimp #cook #ilovefood #foodie 3d

» LOG IN to write comment.

mizzrichell ️ Don't talk to me until I've had my coffee...#goodmorning #morning Thanks @viibrantthaang for my new mug #papasandbeer #bajamexico #coffee #caffeine 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mizzrichell Squeezed in a quick #workout before I watch boo on #tv #imready haha #jax #soa#sonsofanarchy #jaxteller #missedyou #charliehunnam 2w
  •   mrstracyou Girl I'm already ready in bed waiting hahaha 2w
  •   tonntiger Come back. I'm ready now !! 2w

» LOG IN to write comment.

mizzrichell Goodbye #summer It's been great #LA️ I'm ready for the winter cold season now. Also cuz I want to snowboard soon lol #california 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mizzrichell ️ my niece #babyalanamarleau absolutely love her to pieces #niece #auntie #baby #babygirl #loveher Can't wait to you today! 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mizzrichell One of my #fave dishes is #peruvianfood I was having my #cravings for some #lomosaltado so I got it lol #peruvian #delish #yum #foodie #mamitas catching up with my #BFF before #eastcoast #vacay #trip 3w

» LOG IN to write comment.

mizzrichell Part II #madeinamerica #budweiser #budweisermadeinamerica #madeinamericaLA another #funday of #steveaoki #R3hab #yeezus #kanye 😎 had to take some quick #photos before we melted out in the sun #cali #LA 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mizzrichell #madeinamaerica Part1 was amazing eventhough it was #hotaf specially with my hot beezies @viibrantthaang @electricana you got me feeling like this... #jeremiah #YG400 #dtla #budweisermadeinamerica #losangeles 3w
  •   ecmusik hit single on my bio ""WE AT A KICKBACK ft. YG (plz repost and give me a s/o) 3w
  •   rockwelle Girl you know in from #chicago 3w

» LOG IN to write comment.