Normal Wiz Khalifa
mistercap My Bunk 3y

» LOG IN to write comment.

Walden Wiz Khalifa
mistercap Savages 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap My Trippy Kit 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap Chevy Woods "USA" Artwork 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap Niggas On Askin 3y

» LOG IN to write comment.

Walden Wiz Khalifa
mistercap Roccin 3y

» LOG IN to write comment.

Walden Wiz Khalifa
mistercap Geekin 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap So Awesome 3y

» LOG IN to write comment.

Walden Wiz Khalifa
mistercap Cosmic 3y

» LOG IN to write comment.

Walden Wiz Khalifa
mistercap My Set 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap Make Me 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap Serious 3y
  •   reem.stone Ain't no damn fox head! Lol @daonebravo 3y
  •   donaldlorenz It's a baphomet head, it's blurred so most people just look at it and look away, but some know...the illuminati is starting to subconsciously show themselves through a lot of shit...shits going down hill soon 3y
  •   _sweetchinadoll_ I'll pray for your soul that God will have mercy on it. 3y
  •   thatnickerzach Its a fox.. U guys are fuckin retards lol 2y
  •   mavi_ruizb Rain man 2y
  •   thebluntedgod Thegoatfather 2y
  •   modelexotictalent I ain't never know a nigga to sale his soul but anyways check that new song out on YouTube called CliQco by me not wiz 2y
  •   760shawn Last 3w

» LOG IN to write comment.

mistercap Airport 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap Niggas Gotta Eat Pt. 2 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap Savage 3y

» LOG IN to write comment.

Walden Wiz Khalifa
mistercap At The Same Damn Time 3y
  •   miltonkaplan22 Hi can ÿõû please give me a shout out 3y
  •   schrotograph Crab cakes are that flame! 3y
  •   emperorramizes Dis be da bomb diggy 3y
  •   chance2u U gotta come to Baltimore to get some real crab cakes 3y
  •   loladelglorya Rubbing balls, getting a massage AT THE SAME DAMN TIME! LOL, good stuff! 3y
  •   renfro15 No lie I'm from b-more .. Best Eva 3y
  •   joshyeour Smoking weed at the same damn time 3y
  •   claymorelyve Wiz wassup fam? Im an upcoming artist from Brooklyn.. You have some of the biggest influence on my music and I am a huge fan of your work.. I really wanna be Taylored man.. I see you be in NY.. I will meet u anywhere by myself wherever.. I just need pne chance I could promise you wont be disappointed.. #Lyve #TGOD 2y

» LOG IN to write comment.

Walden Wiz Khalifa
mistercap Date Night 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap Cute 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap Pretty Girls 3y

» LOG IN to write comment.

mistercap Me And Lil Sis 3y

» LOG IN to write comment.