minibasler I was sent this today and was reminded what true success is all about... Wanting to see everyone make it and accomplish their dreams. I can honestly say im living out my dreams in both my personal and carreer life and constantly inspired by those around me. Thank u for sharing @morgan_swffapparel and thank u to all who inspire me daily. #heartboutique #bossladies #entrepreneur #livingoutdreams 3h

» LOG IN to write comment.

minibasler We are training for life! RUN with us any Sunday in August and enter to win a spot on @mission_im_possible's NWM running team for the upcoming October marathon. Beginners welcome and encouraged. #MIPSacramento #MissionImPOSSIBLE #RUNwayReady #Sacramento #WithoutWalls #GetMovingHaveFun #NikeWomensMarathon 1d
  •   tiffdjames Are you guys running a half or full? 1d
  •   minibasler @tiffdjames this time around sf is only offering the halfs so we will be training and hopefully running the half in October did u get in ? 1d
  •   tiffdjames No I didn't even try lol 1d

» LOG IN to write comment.

minibasler Amigas 3d

» LOG IN to write comment.

minibasler Beautiful night for a backyard bash #bosslynsbdaybash 3d

» LOG IN to write comment.

minibasler Love this crazy beezy. #28yearsyoung 3d

» LOG IN to write comment.

minibasler My perfect it's to hot to eat meal. Wakame salad and a beet pineapple apple kiwi and red pepper smoothie 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

minibasler For all my Bay Area peeps wanting to get down with the mission this is your chance #mip #mipsacramento #withoutwalls 6d

» LOG IN to write comment.

minibasler Pretending like were grown ups 6d

» LOG IN to write comment.

minibasler So juiced ill be seeing my girl the queen B next Sunday at the rose bowl. #socal #ontheruntour 6d

» LOG IN to write comment.

minibasler Giving myself a little extra height today #lunareliteskyhi 6d
  •   official_v Lucky you!!! You have two of the shoes on my I want list! 6d
  •   minibasler @official_v I had been contemplating these for a while saw them at the outlets in San Leandro last week for $59 so had to get them better that $150 I can't pass up a deal lol 6d
  •   official_v Is that a new tat? 6d
  •   minibasler @official_v no so embarrassing I've had this one since I was 18 looks like a Dallas cow boys star I kinda hate it lol 6d
  •   eyyay_ins what the shoe name? 6d

» LOG IN to write comment.

minibasler Working on getting more protein in my diet 7d

» LOG IN to write comment.

minibasler My kinda vending machine 7d

» LOG IN to write comment.

minibasler @hannahpldm nailing it with the photo skills. Quick fair outing this evening #westayofficial #sacrepublicfc 1w

» LOG IN to write comment.

minibasler NBD got me a personalized soda pop 1w
  •   tylerj_ingle Player 1w
  •   hellabreezy Where is everybody getting these? 1w
  •   minibasler @hellabreezy they're super random got this at the state fair the bottles just had random names and one of them was my name 1w
  •   djid4 Dem eyelashes... Ha 1w
  •   minibasler @djid4 I waved at u the other day was driving down Qst I was in the white jeep 1w
  •   djid4 @minibasler hahaha. I waved back, not knowing who it was! I forgot you don't have the explorer anymore. Haha. Funny! 1w

» LOG IN to write comment.

minibasler Two in one. Soccer X carnies 1w

» LOG IN to write comment.

minibasler Motivation for this mornings run. New pants #justdoit #idratherbesleepingbutiatetomuchpizzasoihavetorun 2w

» LOG IN to write comment.

minibasler Had to make sure to get in the bday cheers to my guardian angel. Happy birthday uncle Raul!!! #rip #celebratelife #patronshots 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   minibasler @killuh_claire glad i could motivate u 2w
  •   minibasler Thanks @jramos1328 2w
  •   tmdenecochea Ooooo I love that color! I'm overdue for a new pair. 2w
  •   minibasler @tmdenecochea thanks if u ever get a chance u have to check out the nike clearence store I'm San Leandro best deals and selection of shoes 2w
  •   bfflowerz Im crazy about sneaks right now too! I saw these in light blue but these are way cuter. Do u still have that knee length print skirt at Heart? I need something to wear for Bobbys bday nxt week. 2w
  •   official_v I want!! 2w
  •   minibasler @official_v so comfy for running too we all gotta take a field trip to nike clearance store so much great stuff there 2w

» LOG IN to write comment.