Normal mimabdullah

» LOG IN to write comment.

Normal mimabdullah

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

X-Pro II mimabdullah

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Mayfair mimabdullah
mimabdullah Salam ASAR.. Jom solat berjemaah di surau/masjid.. #jomMUHASABAHdiri

By @ctdk "by @noorneelofa "Wahai Allah zat yang menguasai setiap jiwa
yang menguasai rahmat yang tidak terhitung
malam lailatul qadar adalah malam yang Kau janjikan
malam yang penuh dengan rahmatMu
izinkn lah kami menikmati rahmatmu pada malam yang istimewa itu.

amin" via @PhotoRepost_app" via @PhotoRepost_app
1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal mimabdullah
mimabdullah Order masih dibuka untuk minggu ni..kawan2 yg nak order boleh pm na.macam biasa saya ada jual :
Set karme
Eyeshadow naked2/naked3
Lipstik Aron (16 kaler yg hot dan tahan lama)
Mascara naked
Yang pastinya korang akan puas hati dengan barang yang anda dapat nanti.#sayaponguna
2w

» LOG IN to write comment.

Normal mimabdullah
mimabdullah Senang aja. 2w

» LOG IN to write comment.

Normal mimabdullah
mimabdullah Sokong mana yang menang!haha 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal mimabdullah
mimabdullah Hantar barang kat customer. 2w

» LOG IN to write comment.

mimabdullah Ayah ajar nk kira debit kredit macam mana.sebab saya dah penin dgn order yang menimbun.ayah bisnessman berjaya.moga2 dapat la turun ilmu berniaga skek2 2w

» LOG IN to write comment.

mimabdullah Kiut. 2w

» LOG IN to write comment.

mimabdullah Stock dah ada.tunggu nk post/cod ja suma ni.ada sapa2 yang nak order lagi tak?nanti pm tau.tq. 2w

» LOG IN to write comment.

Hudson mimabdullah

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal mimabdullah
mimabdullah Karme.feedback yang positif.Alhamdulillah 2w

» LOG IN to write comment.