micah1128 Too good not to steal!  2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 It's wrong how much I laughed at this, but it's even worse that it's true! xP 2y
  •   micah1128 @creativitywreck I'm glad I could be!! Thank you, too! I don't have kik at the moment, but if I get it, I will. God bless ya!  2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 Yep, new favorite thing.  Stolen from @follow_you_into_the_dark 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 Guys, this has to happen!! I'm doing it and I had better not be alone! 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 Who knows if this works.... Anyway, Shouting Out for Toms! 2y

» LOG IN to write comment.

Normal Micah H.
micah1128 Good morning! :D Well, it's Monday so I thought this might brighten your day a little. Haha, wishing you all a wonderful week!! Remember to thank God for giving us another one to glorify HIM! :D 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 *Ahem* So, yeah. More #doctorwho Ten is so great, but he keeps making me cry :( Just watched the Doctor's Daughter... #DavidTENnant #DoctorsDaughter #confusing #management 2y
  •   laaaaangston You actually posted something!! :D xD 2y
  •   keepcalmriver Ok what season are you in? @micah1128 i remember when I was like you...dont worry it'll get better :) 2y
  •   micah1128 @jesusfreak_116 Lol yeah I don't really have any inspiration these days. I kinda just vent here  2y
  •   micah1128 @keepcalmriver Haha, I'm towards the end of Season 4 :) 2y
  •   keepcalmriver @micah1128 Ohhhh!!!:) ok its gonna be sad, but a happy kinda sad :) & ohh youll go to the 5th season and meet Matt Smiths Doctor!:DD 2y
  •   micah1128 @keepcalmriver Oh, I know!! I'm gonna miss Ten... Although I thought I would miss Nine a lot before I met Ten... Haha, ya know? It's confusing xP 2y
  •   keepcalmriver Lol Yeah i know i cried when nine left...and when ten left i thought ohmygod..i cant watch anymore :( But then 11 :) Hes incredible!:) . lol its confusing at first but then you could sorta understand it lol:) 2y
  •   emmajbean Right!? @micah1128 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 Yeah... All my thoughts are in a British accent. My mum *ahem* mom already says I'm addicted. Yeah. There's no going back! #whovian #doctorwhoisthebest #Thetardisisfantastic #bananasaregood #areyoumymummy #exterminate 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 Yep, nerds unite  Jk, we're demigod nerds, so we're cool!  #passiton #orange #purple #camphalfblood #HeroesOfOlympus #RickRiordan #nerdsunite #demigods 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 #TheVoice I'm sorry, but that's just wrong. I don't understand... #AmericaIsDeaf #AmandaBrown #SylviaYacoub #TeamAdam #TeamBlake You did keep Cassadee which is good. Maybe she'll win and this show will redeem itself... 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 Seriously so frustrated right now... What a horrible place to end an amazing book! #favoriteseries #HeroesOfOlympus #RickRiordan #PercyJackson #AnnabethChase #MarkOfAthena 2y
  •   spontania I feel your pain 2y
  •   rebecca.riv Omg Ikr ugh darn it rick 2y
  •   canderson024 I'm so obsessed with these books. Probably not normal, but I don't care. I can't wait for the house of Hades to come out!!! 2y
  •   micah1128 @loves24 Oh, I hadn't even heard of that yet! Do you know when it's released? Oh and don't worry, it's perfectly normal. :) Haha, I think Rick is a magician or something and everyone who reads his books becomes obsessed  2y
  •   canderson024 That wouldn't even surprise me. Haha and the name of the next book was at the end of MoA. It's supposed to come out in the fall :P 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 Guys. I listened to this song SO much... That it actually changed me. My perspective. I mean, before, when I listened to it - Yeah, I loved it and it gave me a little confidence and it was just what I needed to hear. But, that had happened a lot of times before, too. I always hear things and convince my mind, but not my heart. But really- I heard this song so very many times and now I noticed that... When I look in the mirror, I'm not disgusted anymore! I know I'm not a model, but... I've gotten out of that pit of despair that nearly every girl knows well. Sorry to go on and on, (congrats if you've read this far... I guess) but I just wanted to get this out and let y'all know that there's hope. You don't have to spend your life believing lies. God loves you! He wants to set you free. He's always there. And He's always reaching out to you. You just have to look for Him in the Little Things  #lol #sorrynotsorry #rant #littlethings #onedirection #Jesuslovesyou #confidence #teenager #beauty 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 THE FEELS! This song... Just- Asdfghjkl... 2y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

micah1128 Weather. Why are you bipolar?! 2y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

micah1128 I should have just said "oh, you know, that's my husband..."  #onedirection #niallhoran #cuteboy 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 I DIED OF HAPPINESS. I JUST- I can't even... Ah, the goodness!  AND Colton Dixon's new single on the same day!! AAHHH #nevergone #amazing #anthemlights #coltondixon #happiness 2y
  •   braves_fan12 Hahaha you sound just like my friend xD she loves Colton Dixon xD 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 Something God just told me... Isn't He just so perfect and awesome and great? Haha  #ptl 2y
  •   the_champione That's awesome! It's so true tho hey? Sometimes we underestimate just how amazing and sufficient our God is! 2y
  •   teenagetinkerbell Love this! It's so true! 2y

» LOG IN to write comment.

micah1128 Don't usually do shout outs, but I just wanted to say thank you SO much to @teenagetinkerbell for all the love :) 2y

» LOG IN to write comment.