mezthemonster Dem kind be killing me..... 12h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster Change your mind, change your life...... 12h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster Pool side drinking 14h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster He the reason why Ill nva give up, I made a promise to him the first day I laid eyes on him that I will give him the world......I PROMISE! 15h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mezthemonster Agree. ... 15h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster Another request yall got some good ones tho 15h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster I ain't scared lol somebody requested this jam lol 16h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mezthemonster S/o @chavischandler I support detroit music... 16h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster Over & over & over & I wish that I..... 16h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster Name the song 16h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster Who know this song tho 17h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster Jamming tho lol 17h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster I be jamming on the old school lol 17h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster I use to always sing this to my baby daddy, he use to say bust my windows out if you want to it will be your last window you touch LMAO.... 17h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster NEW MUSIC BY DETROIT OWN @JUICYBADAZZENT & MYSELF SUPPORT #detroitartist "LIKE ME" GET READY The work is in s/o @producedbytruth_ for the production 19h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster I Wana give a big s/o to my new dancers @freestylin__ & @miilliiondollarqueen thanks for everyone request make sure yall follow dem girls.... VIDEO COMING SOON!!! #DETROITSTANDUP 20h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster I'll show you soon..... 21h

» LOG IN to write comment.

mezthemonster Hardly home but still repping #wastedWednesdays are BACK at club status I'm your host each & every Wednesday s/o to my ladies joining me this week @iam_marvelus @the_bama_bombshell @selenajordan U DONT WANNA MISS THIS! presented by @uncle_ooch 21h

» LOG IN to write comment.