mezeemijot #tb
Salam Jumuah
Ya Allah, please remove all pride and arrogance from our hearts and make us worthy of #Jannah.
Ameen.
2d

» LOG IN to write comment.

mezeemijot 2/16.
Never stop to smile when we are together. Coz frienship is never end
#teampshbpk #5years
7d

» LOG IN to write comment.

mezeemijot 1/16 -
T A H N I A H S A H A B A T

#bestie #teampshbpk
1w

» LOG IN to write comment.

mezeemijot 12 Rabi Al Awwal 1437
- perbanyakkan selawat keatas baginda, bukan sahaja pada tanggal ini bahkan pada hari-hari yang lain semoga kita beroleh syafaat oleh baginda pada hari akhirat.
- Baginda Nabi Muhammad S.A.W dilahirkan pada hari Isnin 12 Rabi Al Awwal bersamaan 20 April 570 masihi tahun gajah.
- pada kelahiran baginda, dinding dinding istana Qisra retak dan menaranya roboh, api kuil-kuil penyembahan parsi padam dan berhala yang memenuhi pelantaran Kaabah retak dan bergoncangan.

Salam Maulidur Rasul #selawat
1mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot We'r village people,
with founder of village people @faizdickievp
#villagepeople #bazaarlepak #bazaarlepakvp
2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Salam Jumuah Mubarakah
Ya Allah forgive my sins, my parents and all believing men and woman. Ameen

#throwback #makkahalmukarramah
2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Masjid Quba, the first mosque in the history of Islam, whose foundation stone was laid down by Prophet Muhammad (s.a.w) on his migration to Madinah. The Prophet (s.a.w) said: “He who purifies himself at his home and comes to Masjid Quba & offers two rakats therein, will be rewarded the reward of an Umrah (lesser pilgrimage). Salam Jumaat

#tb #qubamosque #medina
2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Setelah penat memanjat jabal al nour, nah belakang tu view kota mekkah dan yg bercahaya tu masjidil haram, MasyaAllah sgt cantik #tb #jabalalnour 2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Disinilah Nabi Muhammad S.A.W menerima wahyu yang pertama iaitu Surah Al-Alaq daripada Allah SWT melalui malaikat Jibril.
Suasana gua yang kecil ini amat tenang dan ia menghadap ke Kaabah.
Jabal Nur yang berketinggian 270m dengan pendakian di lereng yang berbatu dan setelah sampai ke puncak Jabal Nur, Gua hira terletak di curamnya. #mekkahalmukarramah #jabalalnour
2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot SubhanAllah

Alhamdulillah
Allahu Akbar
#mekkahalmukarramah #clocktower
2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Indahnya rumah Mu Ya Allah , tapi masa amat mencemburui, begitu sekejap dari waktu ke waktu, itulah fitrah alam 2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Ya Allah seandainya ada rezeki itu, percepatkan la jodoh ku Ya Allah, Amin ya rabbal alamin

Jabal Rahmah adalah pertemuan Nabi Adam dan Hawa setelah 100 tahun berpisah. #jabalrahmaharafah #mecca
2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Ku haus di tengah laut
Lemas mencari tempat berpaut
Kirimkan aku kekuatan serta pedoman di kesesatan #mecca #kaabah #masjidilharam
2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot My soul n Love #masjidilharam #kaabah #mecca 2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Makam Rasulullah S.A.W dan para sahabat Saidina Abu Bakar As Siddiq dan Saidina Umar al kbattab #masjidilnabawi 2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Raudhoh Taman Syurga yang diturunkan ke bumi #masjidilnabawi 2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Beautiful of Masjid Nabawi #medina #masjidilnabawi 2mon
  •   idlanmohdnoor Alhamdulillah .. Sampaikam salam pada Nabi Muhammad SAW yer @mezeemijot 2mon
  •   hariz.hrzfll Ya ALLAH. Rindunya!!! Doakan kan kita ya di depan Makam Rasulullah SAW. Kirim salam jga dngn lafaz Assalamualaikum Ya Rasulallah. 2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Latar belakang bukit Uhud,dgn melihat bukit uhud dan mengambarkan peperangan zaman nabi masyAllah, adakah kita di zaman kini masih mempertahankan apa yang diperjuangkan oleh para nabi dan syuhada? #jabaluhud #medina 2mon
  •   hazfizan Alhamdulillah dah sampai sana . Doa byk2 ok! 2mon
  •   omaralattas Doa utk saya juga mijot. 2mon
  •   cairolfz Bestnye.. 2mon
  •   babymirchan Moge di permudahkan urusan kt sane ye @mezeemijot . 2mon
  •   capricorn2610 Skrg dh musim sejuk kan? 2mon
  •   danie_yoe Doakan yoe sekali kat sana,,Amin hope lps ni yoe pula jejak kaki kat sana,, 2mon
  •   kimiekimo Doakan untuk saya jugak. Boleh ke? Nak whatsapp doa nih. 2mon

» LOG IN to write comment.

mezeemijot Assalamualaikum :) #masjidilnabawi #nofilter 3mon

» LOG IN to write comment.