mec303 Love my boys!!! #myson #mydogs 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mec303 Got bitten my a fly at a rest stop on the way home and now my ankle is swollen and hurts so bad I can't walk on it... Wtf? #flybite #swollenankle #shouldigotothedoctors 3w
  •   aggy_p0p Uuhhm cellulitis??? U may need some antibiotics, dear! 3w

» LOG IN to write comment.

mec303 This is why people need to relax when they drive. We just T-boned this poor lady because she ran a red light. I hope she is not to sore tomorrow! #slowdown #happytobealive #happymysonisokay 4w
  •   anna_loves__pink Your son was with this lady? Are they okay? 4w
  •   mec303 @anna_loves__pink we were in the orange Hyundai and this really nice lady was in that smashed white car. It was horrible, the lady ran a red. 4w
  •   lovinthekreww21 Ut ohh in the loaner??? Craig's gonna be maddd at youuu 4w

» LOG IN to write comment.

4w mec303
Normal M E
mec303 Oh hi @whosdannygeorge I hope you have a safe climb!!! #ppihc2013 #ppihc2014 #whosdannygeorge 4w

» LOG IN to write comment.

mec303 I love my boys!!! <3 #family 4w

» LOG IN to write comment.

mec303 The new Instagram photo adjustments make me look good! #thanksinstgram #selfie #asianbarbie #bighair #ombre #smile #behappy #married #butfirstletustakeaselfie 1mon

» LOG IN to write comment.

mec303 Dirty Hair Day!! #dirtyhair #selfie #asiangirl 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mec303 Football Father's Day!! 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mec303 Seriously little dog!!! 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon mec303
Lo-fi M E
mec303 Photobombed by my #doberman #thanks 1mon

» LOG IN to write comment.

mec303 Puppy play time with Daddy <3 Them!!! #dobermanpinscher #doberman 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   lovecakinit So dope! I'm trying to put the wife in a house before I leave for Japan 1mon
  •   mec303 What is taking you to Japan? @lovecakinit 1mon
  •   lovecakinit Work lol @mec303 1mon
  •   mec303 Hopefully you will not be gone from your beautiful wife too long!!! We are selling our place, haha! If you like it ;) @lovecakinit 1mon
  •   lovecakinit Hahaha where at? And y u selling? 1mon
  •   mec303 We are in Denver, kinda close to Cali. Closer than NoVA. We have a kid that plays soccer and lacrosse and 2 dobermans with no yard currently. Need some land asap!!! @lovecakinit 1mon
  •   lovecakinit Hahah damn! Ya I'm trying to look for one here in SD what's the market like in Denver lol? Expensive houses? Lol 1mon

» LOG IN to write comment.

mec303 Cleaned my room, now do I get dessert!?! This afternoon if going to be a long one!!! 1mon

» LOG IN to write comment.

mec303 Never poke the bear!!! This is why zoos are sad. This guy wants out! #denverzoo #bear #free #neverpokethebear 1mon

» LOG IN to write comment.