mcrivers98 and it's the road that leads to nowhere, but all I want to do is go there #ss 2d

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 great game with great people
#servitefootball
4d

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 I nominate @firestorm3024_hs @418steph and @zoeestanley good luck! 2w

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 the thrill of the chase moves in mysterious ways-AM #ss
~
like for a TBH
3w
  •   saharameen14 Tbh: McKenna! You are so funny, pretty, sweet, and smart! I miss you and can't wait to see you soon 3w
  •   mcrivers98 @saharameen14 yes girl!! I miss you so much! 3w
  •   doraalugo tbh || you're sooo pretty !! & your eyes . . i remember practicing with you & you being soo kind you are such a sweetheart & really smart . . hope to see you once season starts 2w
  •   mcrivers98 @doraalugo aw ily Dora and you are sooo gorg! hopefully we are on the same team this year2w
  •   doraalugo awuh thanks love . . yeees , that would be great !! @mcrivers98 2w
  •   thesarahwhitesides Tbh I can't wait to go to school with you and your really pretty and IM SORRY IF I BOTHERED YOU WITH ALL OF MY TWEETS HAHA SORRY and you like 5h WE NEED TO GO TO A CONCERT SOON andddd yeah 2w
  •   mcrivers98 @thesarahwhitesides haha no I love your tweets!! and yes we need to go soon:) 2w
  •   ididntknowjorge Tbh ur cute rate 10 date sure 13h

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 Knott's with my partner in crime #knottsberryfarm 4w
  •   mcrivers98 @charlenevela YAS GURL YAS! we are so fab I mean am I right ladies?!😎 3w
  •   charlenevela I look like I'm 12 here 3w
  •   bri.jovel Tbh MCKENNNA I LOVE YOU AND YOU ARE SO BEAUTIFUL HOT SEXY AND PRETTYY AND DONT DENY IT OR I WILL SERIOUSLY SLAP THE SHIT OUT OF YOU THE FIRST DAY OF SCHOOL 3w
  •   mcrivers98 @bri.jovel hehe love you too. and go ahead and slap me 3w
  •   bri.jovel Never denied sooo 3w
  •   mcrivers98 @bri.jovel believe me I'm denying it 3w
  •   bri.jovel First day slapping the shit out of you 3w
  •   mcrivers98 @bri.jovel aight homie 3w

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 hats, hennas, & happy birthdays #tbt #JoJos5thbday #ultabeauty #youthinkimhotdontyou 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

2mon mcrivers98
Normal McKennaRivers
mcrivers98 Got my new phone today!text, comment, or DM me your number because I lost all of my contacts 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon mcrivers98
Normal McKennaRivers
mcrivers98 thank you to all of my amazing friends who surprised me on my bday! I love you guys so much and am so happy I got to spend my day with you #finally16 2mon

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 "Sixteen candles make a lovely light.” – The Crests
#SweetSixteen
2mon

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 I feel so blessed to have been able to play alongside these amazing girls and my fantastic coaches! I'm so proud of how far we've grown together and that we are our division champs! I'm going to miss all of you so much!! #meow #moo #protégé #volleyball 2mon

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 Happy 18th Birthday to my padre Teeny Medeeny!! thank you so much for being such a great role model to me this year! I love you and hope you have a great time in college #teenymedeeny #tfortowney 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon mcrivers98
Normal McKennaRivers
mcrivers98 Me, Myself, & I #ss 3mon
  •   catelynthomass tbh- your soo pretty and soo nice!!! and I haven't seen you in a long time!!!️ hopefully we will do a show together soon again!!! 4w
  •   jgeunmi Tbh// you were the life of the team. You made me laugh haha especially at the end of the season when you were sprinting towards the trophy stand to get free stuff hahaha. It was a pleasure to get to know you and your family and to see you progress and grow as a person and player. You're gorgeous by the way good luck McKenna 2w
  •   mcrivers98 @jgeunmi aw Erin I miss and love you 2w
  •   hannahkarpp Tbh....Katsy has told me about you *all good stuff lol don't worry* and from what I've heard you seem super nice and your really pretty too!(-: oh and your an ashton girl so yah know that's pretty cool 1w
  •   star_alexandrite Rate kill 12h
  •   mcrivers98 @star_alexandrite aw thanks 12h
  •   star_alexandrite @mcrivers98 no problem Madame 12h

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 officially a Sophomore!! Can't wait for the next 3 years with the Class of '17 #sassysophomores 3mon

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 From SJS Spartans, to Connelly Koalas!! I'm so glad to have my Bree back at the same school as me again! #classof2018 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon mcrivers98
Normal McKennaRivers
mcrivers98 tonight was one of the greatest nights of my life so far! Such a privilege to meet the whole USA Women's Volleyball team, be one of their ball girls, and get to hold the American flag during the National Anthem. It was a volleyball player's dream come true! but the best thing about the whole situation was getting to see my role model, @laurenpaolini . Her determination and strength make me want to push myself to become a better player (even though she's a middle and I'm a DS). definitely one of the greatest players on the whole team #4 #teamUSAwomensvolleyball #volleyball 3mon

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 Happy Mother's Day to my fantastic madre. You have always been my biggest supporter even through tough times 4mon
  •   misstyna That pic on the right! You guys look gorgeous!! 4mon
  •   mcrivers98 @misstyna haha thank you! my mom says happy Mother's Day to you :) 4mon
  •   misstyna Awwww ditto!! 4mon
  •   tim_bolduc Tbh u seem kool. We should talk more. My kik is 23_hockey_guy_23. Rate 8 4mon
  •   joanna_juarez3 Tbh:lol 3mon

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 GGA Sports Banquet with the greatest group of girls I've ever played with. You guys are the reason why I love playing Volleyball and I can't wait for my next three seasons at Connelly! #koalas #CCHS 4mon
  •   bellymarie Hahahahahaha! Soooo smooth 4mon
  •   misstyna Omg! You have one of those Sophia's growing out of your back! They have a shot for that now... 4mon
  •   mcrivers98 @misstyna oh good I've been meaning to get it! I've been getting Soph's growing on my back a lot lately 4mon
  •   bri.jovel Tbh: Idk, sometimes I dont like you, sometimes i do, or sometimes I tolerate you, but like I hope Im not being a bitch to you cause you are still a person and deserve good things. Like you never done anything to me, you are just being yourself, which is why I dont want to be mean to you in any way, dont change just because someone doesnt exactly love you, its not worth it lol 3mon
  •   mcrivers98 @brianajovel no offense taken 3mon
  •   bri.jovel ?s 3mon
  •   bri.jovel Oops ^^ that was accidental lol 3mon

» LOG IN to write comment.

mcrivers98 welcome to the family baby girl #katniss 4mon

» LOG IN to write comment.