mayyin95 Can't believe that it is already the final PBL session during my pre-clinical years... Time flew by so quickly that I'm having a hard time keeping up! I just wanna give my dear pbl mates a big warm hug and thank you all for everything throughout these 2 years ️ Thankyou also to Dr Norhida for guiding us throughout Block 9.. A big round of applause for everyone 🏻🏻🏻 Good luck in our final EOB and the upcoming First Professional Exam~ 🏻 7d

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Housemates sending loves~ #lastnight #supportingyiniandpeyshan 2w

» LOG IN to write comment.

mayyin95 First and last?(probably not) gathering with le PBL2 family who have been together for almost 2 years now~ thanks for everything throughout the 2 years 🏻️ #PBL2 #withoutmac 2w

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Farewell to my purple ombré hair~ totally loving my new darker hair colour 1mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Pattern banyak banyak de buddies #throwbacklastnight #上海滩 #FMHSCNY2016 2mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Peace 🏻️ 2mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Stress-relieving rollerblading last night.. So much fun! #throwbackyesterday #posteobsyndrome 2mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Post-EOB celebration with Zootopia! Such a nice and fun movie~ really brings joy and happiness to everyone~ perfect movie to watch after the stressful examinations! #destresser #zootopia #posteob8 2mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Baby, you're a firework
Come on, let your colours burst
Make 'em go, "Aah, aah, aah"
You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe~
Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon
It's always been inside of you, you, you
And now it's time to let it through-ough-ough~ #theresasparkinyou #youjustgottaignitethelightandletitshine #throwbacknewyearcountdown
2mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Final PBL in Block 8 once again hinting that EOB is right around the corner. Thank you Dr. Khin Than Yee for ur kind facilitation throughout our PBLs in Block 8 and good luck to everyone! 🏻️#PBL2 2mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Happy birthday sampat po!!! Nah this was from our last meet up last year hahaha. Saw the video I recorded for u or not? Must be 感动 u know!! hehe wishing that the best fortune and happiness to be by ur side always! Meet up again in July ok? Haha our Melaka-KMPP gang once a year meetup Happy birthday! 2mon
  •   annwee13 Me me I also want~ 2mon
  •   mayyin95 @annwee13 hahaha jom jom!! 2mon
  •   whylingtan Yea, i really very gan dong, till i cried TT miss u all so much. Especially dinner time. July we must gather everyone! Love u all.. <3 2mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Happy birthday to one of my best bud/bro @zzrawrzz in my lifetime! Haha here's ur selfie from last year's cny visiting I've found in my phone We really need to take a photo together.. Like seriously a decent one Anyway wishing u the best of luck in everything and may u have a blessed 21st birthday!! Stay happy stay sweet stay everything lah.. Happy birthday!! 2mon
  •   zzrawrzz Hahaha ikr! Not a single photo weyyy 😕 you know what to do next time when you're back thx alot sista 2mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 It was nice meeting the 2 Japanese students, Zeni and Kanae who are here in Sarawak for their research. Had a good time chatting with them and exchanging fun facts about our countries #throwbackyesterday #withthe2photobombersbehind 2mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 Brothers 🏻🏻🏻 #369 #wongs 3mon

» LOG IN to write comment.

mayyin95 The compulsory once in a year gathering/visiting of high school mates and teachers who give me the most precious memories I can ever have. Such a joy to meet them in my life, all the best to everyone in your future undertakings! Till we meet again next year #throwbackchor4 #awetards 3mon

» LOG IN to write comment.