matthewwiseman Ey though this is the best sandwich I've ever had #fatsals 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman One of my moms friends drives an #Austin #metropolitan #1959 2w

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman #want #bmw #e36 #m3 with a #dinan badge on the back 2w

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman I think it looks good now #bmw #e30 #socale30 #oldbeginnings #3series 4w

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman New wheels and tires #borbet #typeC with #bfgoodrich #comp2 tires not bad les grippy than the star specs I had but I expected that #bmw #e30 #r3vlimited #lowered #socale30 4w

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman Mmmm this should be good #Ethiopia #uraga from @parlorcoffee from #thetuliphouse 4w

» LOG IN to write comment.

Normal Matthew Wiseman
matthewwiseman And all done and aligned #bmw #e30 #r3vlimited #lowered 1mon

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman Well #cars #lowered finally after 3 years of me owning this thing #bmw #e30 #r3vlimited 1mon
  •   precisionfabrications Oh its time for a cage and motor swap 1mon
  •   matthewwiseman @precisionfabrications yeah right now I'm just trying to find a shop that will align it for me. It seems like people thing that bmws are made of magic and unicorns 1mon
  •   precisionfabrications Get a set of alignment plates or borrow them.better learn to work on your car or the assholes of the world will take advantage of the mark and charge premiums for basic shit 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Matthew Wiseman
matthewwiseman Soooo close yet so far away, any body have a pickle fork or ball joint separator I could borrow? #r3vlimited #e30 2mon
  •   matthewwiseman Screw it I'm going to HF tomorrow for a ball joint separator 2mon
  •   tazslamin9ton Dude how are your calipers? I'm looking for slotted and drilled like yours cuz I bought some but they got warped. Anyways text me and shoot me info thanks in advance man 213-587-0774. 2w
  •   tazslamin9ton Not calipers rotors * lol 2w
  •   matthewwiseman @tazslamin9ton I got them from brake performance.com I think, they are okay I probably wouldn't go for the slotted and drilled again just because I think I'd rather have the higher surface area of the stock rotors 2w

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman Yay now I don't haft to pour directly into a cup anymore #hario #v60 #specialtycoffee #pourover 2mon

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman Mmmmmm #spro at das @thetuliphouse 2mon

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman Hey man not to be a dick but you might want to stop using your wheels as curb files 2mon

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman I don't normally post #selfies but whatever finished painting my new wheels 2mon
  •   coalition_la Cool! We love fashion too! Follow plz? 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

matthewwiseman Hello new #coffee @highwirecoffee my mom has been sitting at home getting "high" off the bag smell for the last 2 hours lol #highwirecoffee #Ethiopian #delicious 3mon

» LOG IN to write comment.

Crema Matthew Wiseman
matthewwiseman Early #Christmas from my moms best friend #llbean so much better than my old bag 3mon

» LOG IN to write comment.