marmar0606 Starting the #insanity ride at the top of #stratosphere . Your pulling 3 g's hanging 900ft in the air over the Las Vegas strip! pretty fun! You bet I was looking down! 1w
  •   ulasyr I would keep my eyes close lol 1w

» LOG IN to write comment.

marmar0606 Round 2 with the #fattuesday drinks . Also picked up hear Jordan's , never been crazy about them but hella liked these and for 50 bucks can't go wrong! #everyonebuyshoesinvegas 1w

» LOG IN to write comment.

marmar0606 #capinha cut was sooo freaking gooood , it's the Brazilian version of a top sirloin cut . #pampas #brazilliangrill unlimited cuts and they just keep walking by n cut it up for you right there , as much as you want! 2w
  •   marmar0606 @peacelovesamm dude! I hella thought about you while we were eating! Oh and you can imagine who else I was thinking of :/ 2w
  •   peacelovesamm Looks BOMB af & aw I know exactly who! Does she have insta ? 2w
  •   maples610 That place is amazing 2w
  •   marmar0606 @peacelovesamm not that I know of , last I herd she was married lol 2w
  •   peacelovesamm Da fuq why am I not surprise lol 2w
  •   marmar0606 @peacelovesamm well when ur in Brazil everything changes , and she was the whole package so that don't surprise me 2w
  •   peacelovesamm Oh I forgot she moved to brazil ! Yea it's different there forsure. I miss it. Hope you're doing good ! Lucky you're in Vegas 2w

» LOG IN to write comment.

marmar0606 #pampas #brazilliangrill was unreal tonight ! Surf n turf was soooo good , unlimited servings of 7 cuts of different meats also a nice seafood platter. They bring it by your table n cut it up for you as much as you want! #foodporn coming up soon! #vegas #sofull #sogood 2w

» LOG IN to write comment.

  •   kwhitley925 Fat Tuesday is where it's at. Take advantage and get the extra dollar shots 2w

» LOG IN to write comment.

marmar0606 Got my watched finaly fixed here in Vegas! Been so long without it idk how! I love this #invicta #ruasianseadiver #rosegold and he view from our timeshare! Nice n high with a view of the pool ! #vegas 2w

» LOG IN to write comment.

marmar0606 Made it to Vegas! Just in time for the midnight show at the #goldennugget I remember as a kid this was soooooo cool to me!!! #vegas #vacation #holidays 2w

» LOG IN to write comment.

marmar0606 Took out the battery and cleaned out the drain which was clogged and flooding the cabin ! So let's see if my fix hold up to this rain storm ! #audiproblems #audiweather #quattroftw 2w
  •   marko__s4 How's that filter like that hot air lol 2w

» LOG IN to write comment.

marmar0606 Puppies are ready for this #storm lol all cuddled up. Maybe get a walk later in the rain that's always fun :/ #rainstorm #dryasfuckouthere #pitsofig 2w

» LOG IN to write comment.

marmar0606 Went down to lancaster to helpy sister out with this #pos fence that was there! Beefed it up forsure nice and tall. Also a big enougjt double gate to get a car back there ;) #mtvcribs #tallfencesmakegoodneighbors #fortress #pitbullproof 3w

» LOG IN to write comment.

marmar0606 Time lapse of driving down south with the sun raising in the east . When your family says the need help its ok to drop everything n go . Had a great thanksgiving with my family human and canine , 9 people, 5 dogs , pure bliss 4w

» LOG IN to write comment.

marmar0606 The two cars I never drive :/ 1987 pontiac #fiero 50k original miles and the new Audi allroad #audiproblems #toomanycars #whoneedsone 2mon

» LOG IN to write comment.

marmar0606 #Happyhalloween from the dogs! Haha I don't even have a costume and my mom has the dogs coustme for for like a week already! Linditia is a dragon Linda is whinnie the pooh and June is tiggger #pitsofig #doglover #dogfamily yea insitead of the crazy cat lady were the crazy dog people . 2mon
  •   antioch Lol bra 😑 2mon
  •   marmar0606 Lmao @antioch don't worry roscoe gets a VIP invitation to the dog Halloween costume party . And I came home to this! Gotta remember these are the equivalent to grandchildren to my mom haha 2mon
  •   antioch Roscoe still got that batman fit he's rockin it tonight lmfao 2mon

» LOG IN to write comment.

marmar0606 June making sure the pool is being emptied correctly #pitsofig #doghelper #doglife #dontbullymybreed 2mon

» LOG IN to write comment.

marmar0606 June making sure the pool is being emptied correctly #pitsofig #doglife #dontbullymybreed 2mon

» LOG IN to write comment.

marmar0606 Also rescued this dog today he was just roaming the streets Of Lancaster . Luckly had a collar and was registered so we were able to contact the owners who were out of town, so #snowy and #panda had a blast with thier new old friend . #doglover #dogfamily #pitsofig #dontbullmybreed 3mon

» LOG IN to write comment.

marmar0606 Now that's a #coldbeer well deserved worked all day Installing security cameras at my sisters house . Always nice to visit her and the boys! #dogfamily 3mon
  •   gabriellle_xo I hope all is well with you !! @marmar0606 2mon
  •   marmar0606 @gabriellle_xo yup doing alright! Just tryn stay outa trouble n moving forward . Hope everything is good with you too. 2mon
  •   gabriellle_xo Yes thank you me too working so much maybe I'll see you around some time !! Glad all Is well ! 2mon

» LOG IN to write comment.

marmar0606 Gotta protect Junes sensative blue eyes and with his white head and face he's extra sensitive to the sun. Rocking his new #doggels #spoiled #dogchildren #doggydad #pitsofig 3mon
  •   avaisss 3mon
  •   cgonzalez2308 Lmao! No you didn't !! 3mon
  •   marmar0606 @cgonzalez2308 this is nothing lol they have life jackets for our pool lmao and raincoats 3mon
  •   cgonzalez2308 Oh helllllll no!!!! Lmao! Spoiled rotttten!!! Haha 3mon
  •   antioch Lol 3mon
  •   antioch Roscoe said no life jackets - dolo 3mon
  •   cessykinz Lol rocsi needs a raincoat and booties. Rain sucks when you gotta take your dog out to potty esp in an apartment 3mon

» LOG IN to write comment.

marmar0606 #hotpinkcenter #sojuicy hella hours in the oven crafted by @zachary_binks so soft and tender #lownslow is he way to go in all aspects of life haha 3mon

» LOG IN to write comment.