mamahoneydip Obligatory sunshine selfie #whatever #sunbringshappyfeels 1d

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Layla is an OG #boxer 3d

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Practicing baseball skills for t ball next month! Chilly out but no excuses, he's gonna be ready. Year 2. Watching my guy teach him skills correctly has me like ( Sean was real good at baseball too). 3d
  •   mamahoneydip His daddy was a good ball player too so he's got a natural arm already, and he's so excited to play. I can't wait. 3d

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Yes yes yes But does anyone know if Windhand is also playing the second show?? 4d

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Neither do I.
I'm having that, I don't know what to do with my life, crisis. Job searching is making me nuts... What choice to make is making nuts. I do know that I need Marsha's outfit ^^ annnnd I have a great man & friends who tell me to stop freaking out; things will be fine. #itsalljansfault
4d

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip When your guy roommate bakes breakfast. @ogskunkfunk your first try at muffins was a good one I live with two dudes who make bomb ass food. Snow day #4 I think... Can't keep track omg I'm losing it. 5d

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Layla was not a fan of sledding @s_mickeyd hahaha. 6d

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip #snowday #priorities #cheesedip beer and cheesecake too. This house is gonna feel like the shining soon. 6d

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Hahahahahaha @sarahhcbailey you have me addicted to this now. Bray is creepy lol 7d

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Waiting, waiting, waiting to get an email back about a new job. Layla is telling me "you've got dis mama!" feeling hopeful. 1w

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Cabin feverrrrrr
I suspect school may be closed tomorrow too. ️ even though they could've had a half day probably. We gonna have to do some home schoolin later.
1w

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip ️ how are you spending the "snow" day ? just another day here. 1w

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Success. Dixie had zero problems getting fixed. Poor thing has been cracking me up trying to walk with her cone on. She's resting at home now. All is well @camarofox79 1w
  •   tina_bring_me_the_axe Awwwww 1w
  •   futuremrsdavie Evie would get stuck in the weirdest places when she had her cone. I felt so bad laughing but it was hilarious. 1w
  •   camarofox79 That was fast! So glad it went well 1w

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Dixie's spay attempt round 2.... I'll be sick to my stomach with worry over it plus other worries for the day. 1w

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip One sour gummy Flinestones "vitamin" has 3g of sugar.... This is 3g of sugar. He came home with these from someone else's house- these are now in the trash. No wonder my kid is hyper as fuck and the dose is TWO OF THESE! #vitamins #flinestones #gofuckyourself #no 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip Same.
Headache from the depths of Hell also. #itsalljansfault
2w

» LOG IN to write comment.

mamahoneydip @christie_dean 4 years ago!
When I first met you, I had no idea how important you'd end up being to me
2w
  •   mamahoneydip @mattslittlesister you are in one of these pics but I look trash in it so I didn't post that one lol. Who knew I'd love you so much too?! 2w
  •   mattslittlesister Haha- I had tequila in my mouth in that picture. Love you toooo! 2w
  •   christie_dean Aww I'm so old now haha I had no idea either but I'm sure glad we're so close!!2w

» LOG IN to write comment.