•   raqqnit Lmao u suck at responding 50% of the time lmao 2w
  •   malvare8 Lol with ur texts I'm half asleep so I answer when I'm 80% awake so that's...50%...no...hmmmmm 2w
  •   raqqnit U were never good at math lmao 2w
  •   mzzvix Lol! 2w

» LOG IN to write comment.

malvare8 "But what if I punch somebody by accident" "its okay they got chainsaws"
Fair enough ill think abt it lol, wish my #pendoodles were half decent X( this is my worried faceee I should vector some of these #digitalart #digitalillustration #art #artsy #computerart #adobe #adobephotoshop #adobeillustrator #illustrator #adobe #digitalsketch #drawing #doodle #ilovetodraw #selfportrait #graphicdesign #sketch #animation #sketching #wacom #tablet #doodling #characterdesign #pensketch #sketchbookpro #selfie #mademyselflookbetter #hesaysitsok #okok
3w

» LOG IN to write comment.

malvare8 sends picture of a book and food I respond with the whole truth, and nothing but the truth. I dnt remember studying. #Lmfao #truth #studying #sleeping #finals #collegelife #hitthebooks more like #hitthehay #regularshow is my life! #imwitty damn it #gifs are life! #bestresponse #lol #drool #ilovesleep #ilovelamp #anythingucantexticantextbetter grade me on this @raqqnit 4w

» LOG IN to write comment.

malvare8 Saw this cute doodle of the green haired chick from #haruhi and was like omg that's so me laughing in my #worlddomination #mode lol or just when ppl fall so I made it mineeeeee .also counts as me finally loosing it. #digitalart #digitalillustration #art #artsy #artclass #computerart #adobe #adobeillustrator #illustrator #adobe #digitalsketch #drawing #doodle #ilovetodraw #selfportrait #graphicdesign #sketch #sketchbookpro #animation #chibi #sketching #wacom #tablet #doodling #characterdesign #pensketch #selfie 1mon
  •   mzzvix Good to see someone else drawing too :) 1mon
  •   mzzvix Happy birthday btw :) 1mon

» LOG IN to write comment.

malvare8 U comfortable sugar?? ..cause ur warm fluffly cat bed is riiiight next to my awesome joe its cool though #catsofinstagram #cat #catstagram #kitty #catlife #chillin #whatsyoursismine #icequeen #calico #calicocat #typicalcat #attitude #iliveherenow #cathaireverywhere #thatwasminedoe 2mon

» LOG IN to write comment.

malvare8 So if I'm holding the camera in one hand, taking the pic with the other, kiahs holding her drink, and holding a flashlight, and freddy his drink...who's holding up my drink?!! That's right..hopes and dreams and holding that shit up! Lol #selfies are sooo less selfcentered as a group lol #photoshoot #bff #bffs. #wildnights #frenemies #friends #nightout #jackinthebox #expensive #thegang #righthand #lefthand #dennyswasclosed. 2mon

» LOG IN to write comment.

malvare8 Fo reals doe , always makes me laugh I can totally hear the voice too #lmfao! #thestruggle #labatalla #lol #memes #youknowyouremexicanwhen #tacabron 2mon

» LOG IN to write comment.

malvare8 Never done #tbt! Unbelievable I know. Lol imma do a bunch now
My madre and I, I can actually remember this warm sunlight and my mother holding me! I had just taken a bath :P #babydays #warmfuzzyfeeling #memory #i
2mon
  •   raqqnit Loooook u were happy 2mon

» LOG IN to write comment.

malvare8 So I'm like omg #allie its #catday!! Let's take a cute picture! And she's like urgh wat r u doin!? Human stahp! Don't kiss me and ruins that last shot, runs off and hurts mah feelingsss nothing new :( #meankitty #icequeen #givemesomeluvin #cat #calico #kitty #rejected #petstagram #catstagram #catsofinstagram #catsftw #petsofinstagram #pawsitive 3mon

» LOG IN to write comment.

malvare8 Cause it takes an awesome woman to bring this world the awesomeness that is moiiiiii! Lol 'tis ma mama. #inheritedhertemper #mama #mother #oldschool #oldtimeyphotos #vintage #mexican #strongwoman #mom #madre #miqueridamadre 3mon

» LOG IN to write comment.

malvare8 The little she devil queen, I love ur eyeliner 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

malvare8 After many many yrs #dishoe finally asked me to be her bff and let her annoy me for years to come, if I hit the lotto I'm disappearing though lol Jk ....sort of .... abt time bitch lol! #divorceratesdoe #bff #insidejokes #proposal #isaidno next up is #claddagh rings for the triad!

I had said no though.... and if I see a cute guy its going on the right hand! Lmao
3mon
  •   malvare8 @raqqnit. Oh PLEASEEEEEE u practically begged and yes twice u said bff, so shut it again with the memory thing this week huh, same thing anyway , this further incites my plan to hit the lotto n disappear *leaves ring with bye note lol* no I didn't, I said I needed a ring to say yes and the ring was free so not expensive! #ownedyou 3mon
  •   raqqnit It was expensiveeeeeeee u mofo....and all those lies u tellll,....mmmmmhmmmmm making ur story look better I'm watching u alvare 3mon
  •   raqqnit This ring isn't good enough..... you need a better one 2mon
  •   malvare8 @raqqnit awwwwww #baeisalwaysrightdoe lmao I feel spoiled now Lol!! 2mon
  •   raqqnit Lmfao!!!!!!!! Anything for you!!!! 2mon
  •   malvare8 @raqqnit ill have to get u one with ur fave gemstone then! #babegetswhatbaewants lol! 2mon
  •   raqqnit Ooooooo emerald I love it!!!! I knew u were a #keeper 2mon
  •   malvare8 @raqqnit lol remember were each others most compatible signs lmfao 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon malvare8
Normal Margarita

» LOG IN to write comment.