maisiegardner pleased overall got As in English Lit & History which i wanted to well in, a C and the rest Bs 1d
  •   maisiegardner @prxttyvisitors_ thank you! 1d
  •   ta.onga Congrats 1d
  •   maisiegardner @ta.onga thank you 1d
  •   mc.george u know drama is getting remarked! 1d
  •   maisiegardner @mc.george really? OMG thank god! What did you get? 1d
  •   mc.george A fkin B was well gutted n then Mr W said its alright most ppl got a B so hes sending them back off bcos its wrong somehow! 1d
  •   maisiegardner Omg no way yours was much better than mine & with your coursework so that doesn't work out & haha yay hope it boosts them up drama is an annoying subject with marks anyways @mc.george 1d
  •   mc.george I know i was so gutted until he told me x 1d

» LOG IN to write comment.

maisiegardner tumblr urls??? need more blogs 2 follow 5d

» LOG IN to write comment.

maisiegardner 🍋 1w

» LOG IN to write comment.

maisiegardner been a long day 💭 2w

» LOG IN to write comment.

maisiegardner woods 🌳 2w

» LOG IN to write comment.

maisiegardner Donnie Darko 2w

» LOG IN to write comment.

maisiegardner favourite 🍋 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

maisiegardner Home ️ but feel very sick n tired 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

maisiegardner should b revising 3mon

» LOG IN to write comment.

maisiegardner 3mon

» LOG IN to write comment.

maisiegardner my MacBook finally arrived 3mon

» LOG IN to write comment.

maisiegardner biology revision soon ugh 3mon

» LOG IN to write comment.

maisiegardner since i am getting really emotional with school heres another pic of my drama class haha !! Ok done x 3mon

» LOG IN to write comment.

maisiegardner omg I'm getting really sad reading through my leaves book :( the bird bracelet was not gay btw it was the best thing in Claire's at the time hahahahaha love u @sophiabethanis 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

maisiegardner happy bday to my buddy @sophiabethanis lmao x 6mon

» LOG IN to write comment.

maisiegardner adding to the collection, one of my favs yay 6mon

» LOG IN to write comment.