magee63 Hold your drinks high and your dreams even higher. Happy New Years everyone. Thanks to the people that made 2014 awesome. Let's make 2015 even better! 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon magee63
Normal Derek Magee
magee63 lil retro night #sega #streetfighters 1mon
  •   teeohh54 Whoa that's dope bringing it baaaack 1mon
  •   magee63 I was surprised it even worked still. 22 years strong @teeohh54 1mon
  •   teeohh54 I'm not surprised shit was built to last back then 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon magee63
Normal Derek Magee

» LOG IN to write comment.

magee63 Leaf game with @brunothakidd Let's go boys #tml #leafsnation 2mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Dranking good tonight #glenfiddich 3mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Finished product. #coral #paintnite 5mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Bout to paint up a storm with @stephanieamber87 #paintnite 5mon
  •   beansyng Cuuuuuutest Magiggles 2mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Mind blown #sciencesundays 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon magee63
Valencia Derek Magee
magee63 Drunken nights with the b2b crew. #tdot #goodtimes 6mon
  •   l_genius That giant on the right is possessed! Lol 6mon
  •   magee63 See what a couple beers will do to some people @l_genius bring the demon out of ya 6mon
  •   _rachelelle Why don't we hang out 6mon
  •   mzsjojo_xo That shirt tho... Memories 6mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Drunk in tdot...you know what I mean. 6mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Jays game. Killing it. 8-1 fuck tha Yankees #iluvbjs 7mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Work lunch with the CEO at the shore club #b2b #theritz 7mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Last nights shenanigans. Buddies 19th bday #tdot #drunk #idiots 8mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Almost just leaned up against this lil guy. Strange place to take a nap #batsintdot 8mon
  •   jennerrrzz Ewww gross 8mon
  •   timbob198888 Bite his head off! 8mon
  •   bbbbblondie Awwwww 8mon
  •   paiiige_xx I saw this exact thing when I was younger! I grew up questioning if I was actually just imagining it hahaha He was up for a challenge I guess 8mon
  •   magee63 Well it's real so you're actually not crazy 😛 @paiiige_xx 8mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Cheers! Hope everyone had a good long weekend. Drink up #may24 9mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Best dinner in a long time. Thanks to b2b REM party. Open bar. Feeling pretty good right about now. 9mon

» LOG IN to write comment.

10mon magee63
Normal Derek Magee
magee63 My moms new additions to the fam. #socute 10mon
  •   jenniferreli3 The black one looks like the dog I was going to get the other day!! Where did she get them from? 10mon
  •   alexxandriiaaxo Ommggggg 10mon
  •   gilly905 Is that a shepherd? 10mon
  •   rachellivia Oh em gee too cute!!!! 10mon
  •   erikahyndman Aaaahhhhhh so cuteeeeeee 10mon
  •   kfow88 Omg they are sooooo cute!!! 10mon
  •   magee63 Haha thanks everyone and naw he looks like it. They both lab and collie mix. Brothers. @gilly905 10mon
  •   magee63 @chipstarrz fack off. Not at the cork. At there country home 10mon

» LOG IN to write comment.

11mon magee63
Mayfair Derek Magee
magee63 Early Bday dinner at bier markt...well the beer lol dinner was alright too #biermarkt #beer @stephoninstagramm 11mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Fucken eh #tgif 11mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Classic Kramer #seinfeld #jokes #drunkallday 11mon

» LOG IN to write comment.