magee63 Mind blown #sciencesundays 2w

» LOG IN to write comment.

magee63 Drunken nights with the b2b crew. #tdot #goodtimes 3w
  •   l_genius That giant on the right is possessed! Lol 3w
  •   magee63 See what a couple beers will do to some people @l_genius bring the demon out of ya 3w
  •   _rachelelle Why don't we hang out 3w
  •   mzsjojo_xo That shirt tho... Memories 3w

» LOG IN to write comment.

1mon magee63
Normal Derek Magee
magee63 Drunk in tdot...you know what I mean. 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon magee63
Hudson Derek Magee
magee63 Jays game. Killing it. 8-1 fuck tha Yankees #iluvbjs 2mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Work lunch with the CEO at the shore club #b2b #theritz 2mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Last nights shenanigans. Buddies 19th bday #tdot #drunk #idiots 3mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Almost just leaned up against this lil guy. Strange place to take a nap #batsintdot 3mon
  •   jennerrrzz Ewww gross 3mon
  •   timbob198888 Bite his head off! 3mon
  •   bbbbblondie Awwwww 3mon
  •   paiiige_xx I saw this exact thing when I was younger! I grew up questioning if I was actually just imagining it hahaha He was up for a challenge I guess 3mon
  •   magee63 Well it's real so you're actually not crazy 😛 @paiiige_xx 3mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Cheers! Hope everyone had a good long weekend. Drink up #may24 3mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Best dinner in a long time. Thanks to b2b REM party. Open bar. Feeling pretty good right about now. 4mon

» LOG IN to write comment.

magee63 My moms new additions to the fam. #socute 5mon
  •   jenniferreli3 The black one looks like the dog I was going to get the other day!! Where did she get them from? 5mon
  •   alexxandriiaaxo Ommggggg 5mon
  •   gilly905 Is that a shepherd? 5mon
  •   rachellivia Oh em gee too cute!!!! 5mon
  •   erikahyndman Aaaahhhhhh so cuteeeeeee 5mon
  •   kfow88 Omg they are sooooo cute!!! 5mon
  •   magee63 Haha thanks everyone and naw he looks like it. They both lab and collie mix. Brothers. @gilly905 5mon
  •   magee63 @chipstarrz fack off. Not at the cork. At there country home 5mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Fucken eh #tgif 6mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Classic Kramer #seinfeld #jokes #drunkallday 6mon

» LOG IN to write comment.

magee63 Haha #true 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon magee63
Normal Derek Magee
magee63 Right? This ones for you @gracexelizabeth 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon magee63
Normal Derek Magee
magee63 Thee creepiest Ronald McDonald toy I have ever seen... #nofilter #wtf #mcdicks 7mon

» LOG IN to write comment.

magee63 9 targets 20 seconds. Ain't nothing but a G thang #winning 7mon

» LOG IN to write comment.

magee63 You know you just moved into your first place when...
#beers #canadian #byebrampton #hello #tdot
7mon

» LOG IN to write comment.

7mon magee63
Valencia Derek Magee
magee63 Found this lil number buried away in my room. #tbt #bc #familyvaca #youngbuck @stephoninstagramm 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon magee63
Willow Derek Magee
magee63 Fucken cold one out #notimpressed #workgrind 7mon

» LOG IN to write comment.